موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش نقدی سانگ یانگ کوراندو نوبل + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی "رامک خودرو" به عنوان نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش کمپانی خودروسازی "سانگ یانگ" در کشور، شرایط فروش نقدی "سانگ یانگ کوراندو نوبل" را در مدل‌های 2018 اعلام کرده است که جزییات بیشتر آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی گروه صنعتی "رامک خودرو" که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در جدول زیر دنبال کنید، شاهد ثبت قیمت 220 میلیون تومانی برای فروش این اتومبیل هستیم که تمامی آن‌ها با موعد تحویل 75 روزه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما مشتریان می‌توانند در فواصل زمانی مختلف و همچنین با سود مشارکت متفاوت نسبت به پرداخت هزینه اتومبیل اقدام کنند که جزییات بیشتر آن به شرح زیر است.

شرایط فروش نقدی سانگ یانگ کوراندو نوبل

شرایط فروش نقدی سانگ یانگ کوراندو نوبل


درادامه لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی سانگ یانگ موتورز کره جنوبی در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 اقدام به رونمایی از مدل فیس لیفت سانگ یانگ کوراندو کرده است. این خودرو که در حقیقت فیس لیفت نسل سوم کوراندو محسوب می‌شود، بهینه سازی هایی را در بخش ظاهری و البته امکانات رفاهی خود تجربه کرده و یک نام جدید تحت عنوان "کوراندو نوبل" دریافت کرده است.
کوراندوی جدید در بخش فنی تغییری نکرده است و مجهز به یک موتور ۴ سیلندر خطی از نوع تنفس طبیعی خواهد بود که می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و همچنین ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور را در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به تمامی چرخ‌های اتومبیل منتقل می‌شود. گیربکس این خودرو قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را نیز دارد و برای سیستم چهارچرخ محرک نیز قفل دیفرانسیل در نظر گرفته شده است.
.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/1
قیمت گذاری تخیلی رامک خودرو
موتور 150 اسب بخار با این سطح کیفیت 220 ؟؟؟!!!!
تحویلشم 75 روزه نیست میشه 750 روز طبق عادت همیشگی رامک خودرو
خدا به راه راست هدایتمون کنه الهی آمین
1397/3/2
واقعا کسی این آشغال رو میخره؟؟؟؟
1397/3/2
واقعا جالبه 220 میلیون پول بدی ولی ماشینت مانیتور نداشته باشه و کیفیت داخلش هم در حد چینی ها باشه . دیگه واقعا باید به حال خودمون گریه کنیم.
1397/3/2
نمیرزه تحویلشم به 2019 میخوره بهت 2018 میدن اونم نه با این قیمت 40 50 تمن افزایش قیمت میدن
1397/3/3
اگر رامک خودرو بگه 75 روز منظورش 300 روزه- شک نکنید- بر اساس تجربه عرض میکنم خدمت دوستان