موضوعات داغ

آینده از آن فورد؛ اولین اطلاعات از ساخت کراس اوور الکتریکی با نام Mach 1

عکس مطلب اول
احتمالا تا به حال مطلع شده اید که فورد در حال توقف تولید بیشتر مدل های خود در بازار امریکا است تا به جای آنها SUV و وانت های شاسی بلند تولید کند. فورد یک کراس اوور هاچبک با نام فوکس Activ نیز تولید خواهد کرد اما ماستنگ تنها خودروی سنتی واقعی این خودروساز است که به حیات خود ادامه خواهد داد. اکنون فورد با معرفی یک SUV الکتریکی با نشانه های طراحی الهام گرفته از ماستنگ، توجه خود را معطوف به استفاده از ارزش برند ماستنگ کرده است. با اینکه فورد جزئیات زیادی در مورد این خودرو منتشر نکرده است، نشریه انگلیسی اتوکار اطلاعات اندکی در مورد پلتفرم این خودرو کشف کرده است.
بر اساس اطلاعات این نشریه، این کراس اوور بر اساس پلتفرم C2 فورد ساخته خواهد شد که با فوکس جدید مشترک است. با توجه به اینکه این کراس اوور بر اساس یک پلتفرم دیفرانسیل جلو ساخته می شود، احتمالا شبیه یک هاچبک با اندکی ارتفاع بیشتر خواهد بود. اتوکار برای این اطلاعات منبعی ذکر نکرده است بنابراین در صحت این گزارش شک و تردید وجود دارد.
هنوز دقیقا مشخص نیست که فورد چه نامی برای این خودرو انتخاب می کند ولی در ماه ژانویه در نمایشگاه خودروی دیترویت نام Mach 1 را تبلیغ کرد. فعلا اسم رمزی این خودرو CX430 است و یک مدل با مهندسی همه جانبه است. طبق گفته اتوکار این کراس اوور سال بعد معرفی خواهد شد. فورد مشخصات پیشرانه این کراس اوور را اعلام نکرده است اما این خودرو یک SUV اسپرت شناخته می شود. انتظار داشته باشید برد حرکتی آن با یک بار شارژ فراتر از 480 کیلومتر باشد.

رندر کراس اوور الکتریکی جدید فورد

رندر کراس اوور الکتریکی جدید فورد

این خودروی جدید بخشی از برنامه فورد برای معرفی 16 خودروی الکتریکی تا سال 2022 است. سرانجام فورد نسخه های هایبرید یا پلاگین از تمام مدل های خود تولید خواهد کرد. فورد امیدوار است تا سال 2021 رتبه اول تولید خودروهای هایبرید را از آن خود کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد