موضوعات داغ

آغاز دور جدید فروش هاوال H2

عکس مطلب اول
دور جدید پیش فروش خودروی هاوال H2 از روز دوشنبه 7 خرداد آغاز خواهد شد.
با اشاره به استقبال کم نظیر از سری اول فروش خودروی هاوال H2، محصول جدید شرکت بهمن موتور در نظر دارد در راستای پاسخ به نیاز مشتریان محترم و بهره برداری ایشان از این محصول با کیفیت، سری دوم عرضه را از روز دوشنبه 7 خرداد آغاز نماید.
حمیدرضا علیزاده معاونت فروش شرکت بهمن موتور، ضمن قدردانی از استقبال مشتریان از محصول جدید این شرکت ( هاوال H2 ) گفت: شرکت بهمن موتور همچون گذشته ، ارائه محصول با کیفیت را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و پاسخگوی اعتماد مشتریان محترم خواهد بود.
علیزاده با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار به منظور برخوردار نمودن تمامی مشتریان از شانس برابر، روش عرضه را به صورت فروش اینترنتی عنوان کرد و گفت: شرکت بهمن موتور در نظر دارد طبق قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده 50% مبلغ نهایی خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کند و همه تلاش خود را انجام می دهد تا در صورت ثبات شرایط اقتصادی و تامین ارز، قیمت را به صورت ثابت نگه دارد.
شایان ذکر است برند هاوال یکی از پرفروش ترین برندها در بزرگترین بازار خودرو دنیا است و که طبق آخرین گزارش موسسه "برند فایننس" ، جایگاه اول ارزش برند را در چین کسب کرده و در بین بیست برند برتر دنیا قرار دارد.
خودروی H2 از موتور 5/1 لیتری توربو شارژ برخوردار است . از ویژگیهای فنی خودرو H2 می توان به گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک با 3 حالت مختلف ، سیستم تعلیق مولتی لینک ، سیستم فرمان الکتریکی، 6 ایربگ ( جلو ، جانبی و پرده ای) و سیستم های پیشرفته ترمز ،ESC) ABS، BA، EBD، DSR، AUTOHOLD ) ، نویگیشن (Navigation) اشاره کرد.

هاوال H2

هاوال H2


ضمن اینکه مواردی چون کروز کنترل ، سان روف برقی ،سیستم ورود بدون کلید( KEYLESS) ، استارت دکمه ای ، سیستم تهویه اتوماتیک دو گانه ، تنظیم صندلی برقی راننده در 6 جهت و تنظیم برقی گودی کمر ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها ( TPMS) به صورت نمایش لحظه ای ، دوربین کمک پارک بر روی آینه جانبی و بسیاری از اپشنهای دیگر، از جمله ویژگیهای این خودرو محسوب می شوند که آن را به طور ویژه از خودروهای هم رده متمایز می کند. این خودرو از لحاظ ایمنی نیز نشان بالاترین استانداردهای ایمنی ANCAP و CNCAP را نیز داراست.

هاوال H2

هاوال H2

علاقمندان و متقاضیان محترم می توانند برای اطلاع از ویژگیهای محصول و یا ثبت نام، به سایت شرکت بهمن موتور یا نمایندگیهای ویژه بهمن مراجعه نمایند.
ضمنا"، شرکت بهمن موتور جهت اطمینان خاطر به مشتریان قبل از خرید شرایط تست خودرو را نیز فراهم کرده است که به زودی مکان و زمان دقیق آن اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

21 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/2
شنیدم سری قبل ملت حسابی سر کار بودن و در۵ دقیقه ۷۰۰تا ازش ثبت نام شده
اینبار چند تا پیش فروش میشه؟
ثبت نام h6 کی هست ؟
1397/3/2
این چیه اخخخخخخه.شرکتی میتسوبیشی پاچیرو مونتاژ میکرد.کارش ب کجا رسیده.خیلی سریع داریم میریم.فقط شوربختانه با دندهR
1397/3/2
باید ببینیم شرکت بهمن عزیز بهمراه دلال های بی انصاف چه نقشه هماهنگی رو چیده اند، سری قبل که خیلی تابلو تو 8دقیقه 12هزار تا هاوال رو فروختن و گفتن ظرفیت تکمیله حالا باید ببینیم دزدهای عزیزمون چطور در نبود قانون مناسب در کشورمون چه حماسه بزرگی رو رغم میزنن
1397/3/7
دوست عزیز کلا ۷۰۰ تا بوده ۱۲۰۰۰ تا درخواست خرید ثبت شده
1397/3/2
هاوال هر چقدر هم توی پیش فروش اول براش حاشیه شد ولی ماشین خوبی هست و به نظرم تو بازار سر و صدا می کنه
1397/3/2
فکر کنم شما تونستی ثبتنام کنی
1397/3/2
به نظر من اگه سازمان حمایت از مصرف کننده یا وزارت صنعت خودرو سازها و وارد کننده را مجبور کنه که همگی در یک روز مشخص محصولاتشون را پیش فروش کنند قدرت دلال ها تا حد زیادی کاهش پیدا میکنه چون به اندازه کافی نقدینگی ندارند که بتونند در یک روز همه خودرو ها را بخرند ولی با این روش که هر ماه یکی میادپیش فروش میکنه دلال ها هم فرصت کافی برای جمع کردن نقدینگی دارند
1397/3/4
یکی از دوستام یه هفته قبل چهار تا سیترون c3 پیش خرید کرد هر کدوم 60 میلیون. حواله ها رو گذاشت برای فروش هر کدوم 90 میلیون. یعنی تو یه روز 120 تومن سود!!!!
1397/3/5
لعنت خدا به تمام دلالان خدا نشناس و بی شرف و پول پرست !انشاا... که چند برابر سودشان خرج دوا و درمانشان بشود
1397/3/7
وقتي نتونستي ثبت نام كني لطفا نفرين و ناسزا نگو كه انرژي منفي باز گشتش به خودته
1397/3/6
سلام از چه طریقی میشه ثبت نام کرد لطفا راهنمایی کنید
1397/3/7
سر کاری بود . اصلا قبول نمیکرد سیستمشون از 9 تا10 صبح
1397/3/8
لعنت خدا بر هرچی دلاله نامرده
1397/3/7
رفتیم سیتروین ثبت کنیم بعد کلی حدود 2 ساعت اومدیم بیرون ..
امروز رفتیم اچ 2 ثبت کنیم دیدم بهمن خودرو روی همه شرکت ها رو سفید کرده....واقعا کاملا برام اثبات شد که هیچ نظارتی بر ثبت نام نیست و بهمن ...
جالبه یعنی هر مرحله به یک دقیقه نشد که گفتن مرحله بعد ....لعنتیا مرحله چهار به ثانیه نرسید که تمام شد...
حالا برنامه برای افزایش ادامه داره ....اول 95 امروز 104 سری بعد 110 و...الی آخر....
1397/3/7
روز ثبت نام سایت قطعه واقعا جای بسی تاسف داره ملت گذلشتن سر کار
1397/3/7
عرض ادب و احترام بزرگواران اصلا شک نکنید و بخودتان زحمت ندید برای ثبت نام چون یه عده دلال از قبل دارن مدیریتش می کنند و ثبت نام ها رو انجام دادند
1397/3/7
امروز 3 مرتبه هر 20 دقیقه یک بار باز میشد اما کلا 3 دقیقه هم طول نمیکشد که پر می شد.
3 مرتبه تا بانک و پرداخت میرفت اما یهو می نوشت تکمیل شد

1397/3/8
ولی من تونستم یه دونه ثبت نام کنم
1397/3/8
سلام دیروز من از فرادی بودم که میخواستم ثبت نام هاوال رو انجام بدم ،راس ساعت 9 صبح با اینترنت پر سرعت 16مگابایت بر ثانیه سعی به ثبت نام کردم که راس ساعت 9:02 دقیقه تحویل مهر ماه ظرفیت تموم شد ،ودر زمان 9:20 دقیقه که ظرفیت دوم ثبت نام بود تونستم وارد سیستم ثبت نام بشم برای تحویل ابان ،که بعد از اتصال به در گاه بانک و برداشت پول از حساب بعد از 30 دقیقه پول به حسابم برگشت داده شد و راس ساعت 10 هم ظرفیت فروش تکمیل بود که بعد از مراجعه به سازمان فروش شرکت بهمن خودرو در کیلومتر 16 جاده قدیم و مطرح کردن مشکلم به مسئولین یه مشت حرف واقعا مفت شنیدیم البته تنها نبودیم ، و اینکه نحوه ثبت نامشون رانت خواری بود ، چرا که روز 6 ام (یک روز قبل از ثبت نام ) نمایندگی ها با اعلام وصول 3000000 ملیون تومان قطعی بودن ثبت نام رو تضمین میکردن ، که باعث تاسف هست و جالب اینه که مسئول فروش بهمن خودرو میگفت میتونی ثابت کنید همچین چیزی رو ، و میگفت برای ما تفاوتی بین دلال و مصرف کننده نیست ، یک فیلمی از اعتراض مراجعینی مثل من که به علت ایراد سیستم فروش فروششون تکمیل نشده بود و برای پرداخت وجه ثبت نام یه بهمن رفتبودن هست که در صورت موافقت قبول کردن مدیریت سایت در اختیارشون قرار میدم تا عمق فاجعه و رانت خواری شرکت محترم بهمن بهتر مشخص بشه،
1397/3/30
همشون دستشون تو یه کاسس.ساز مان به اصتلاح حمایت و خودروساز و دولت و غیره و غیره.دولت اگه دولت بود کسی جرات دلالی پیدا نمیکرد.
1398/10/5
هر چی حساب میکنم سر در نمیارم چطور ماشین وارد ایران میشه آدامس نیست که توی جیب وارد کنی🤔 ولی به بهانه تحریم مثلا تویوتای ۲۰ هزار دلاری ۱۵۰ هزار دلار در ایران فروخته میشه... خوب خریدارها حتما باید همکار دزدها باشند که چنین پولهای مفتی را پرداخت میکنند تا روی خیابانهای کشنده ایران جولان دهند... برای آهن و موتور و لاستیک که از خون یک انسان گرانتره باید هم اسم نویسی کرد سریعتر☹