موضوعات داغ

آشنایی با فراری SP38، شاهکاری برای تجدید خاطره با افسانه F40

عکس مطلب اول
فراری از جدیدترین پروژه خود که یک خودروی منحصر به فرد برای یکی از مشتریانش است رونمایی کرد. این خودرو که SP38 نام دارد بر اساس فراری 488 شکل گرفته است و از شاسی و اجزای فنی آن استفاده می کند. یکی از مشتریان وفادار فراری این خودرو را سفارش داده است که سوییچ این سوپر اسپرت خاص در پیست فیورانو به او تحویل داده شد. فقط چند دقیقه بعد از رونمایی از این خودرو، توانایی های آن در پیست به چالش کشیده شد.
طراحی SP38 توسط مرکز طراحی فراری انجام شده است و بیانگر دیدگاه این مشتری است که علاقه وافری به مسابقات خودرو دارد. فراری این خودرو را یک سوپر اسپرت شگفت انگیز توصیف می کند که تمام زیبایی و نوآوری های موجود در مدل های خیابانی فراری را دارد. این خودرو هم در پیست و هم در خارج از پیست عملکرد مناسبی دارد. مسیر کلی طراحی این خودرو الهام گرفته از مدل نمادین F40 است و رنگ قرمز متالیک سه لایه ای آن که مشابه F40 است نیز بسیار جذاب است.
اگر نگاه دقیق تری به قسمت جلوی خودرو بیاندازید راحت متوجه چراغ های جلوی غیرعادی آن می شوید که منحصرا برای SP38 طراحی شده اند. چراغ های اجباری روشنایی روز به سپر جلو منتقل شده اند و این امکان را فراهم کرده اند که چراغ های جلو شکل بسیار باریکی داشته باشند. طبق گفته فراری به لطف اصلاحات انجام شده در قسمت جلو، این خودرو از نظر ظاهری در مقایسه با 488 استاندارد اینطور به نظر می رسد که بیشتر جرم آن روی چرخ های عقب متمرکز شده است.

فراری SP38

فراری SP38

ظاهر پویای نمای جانبی این خودرو تا کاور موتور (که فاقد قسمت شیشه ای است) همچنان ادامه دارد. کاور موتور با یک پنل بسیار شگفت انگیز جایگزین شده که از سه پره عرضی تشکیل شده است که حرارت موتور توئین توربو را به سمت خارج هدایت می کنند. اسپویلر برجسته عقب نیز یادآور مدل نمادین F40 است.

فراری SP38

فراری SP38

فراری از کابین این خودرو عکسی منتشر نکرده است ولی می گوید یک تریم کاملا سفارشی برای کابین جزو آخرین اصلاحات این خودروی منحصر به فرد است.
فراری SP38 برای اولین بار در گردهمایی قریب الوقوع الگانزا ویلا دسته در 26 می 2018 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/24
ماشین میخوام