موضوعات داغ

سقف دورنگ های محبوب-بخش دوم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای دارای سقف دو رنگ از اوایل قرن بیست و یکم محبوب شدند. البته در ابتدا این سقف های دو رنگ اکثرا مشکی بودند اما به مرور خودروسازان تنوع رنگ سقف را افزایش دادند و سقف های سفید، قرمز و نقره ای را نیز به مشتریان عرضه کردند.
نتیجه‌ی چنین کاری افزایش تنوع رنگ خودروها و بهتر شدن چهره‌‌ی شهر ها در زمان ترافیک بود. اما در ادامه در خودروبانک قصد داریم تا 15 خودروی مشهوری را که با سقف رنگی قابل خریداری هستند را معرفی کنیم. چند مدل از این خودروها را در قسمت اول این مطلب معرفی کردیم و حالا به ادامه لیست خواهیم پراخت.

بی ام و i3s

بی ام و i3s

بی ام و i3s

بی ام و برای سال 2018 تصمیم گرفت تا هاچ بک الکتریکی خود را با سقف رنگی به بازار عرضه کند. بی ام و i3s به صورت استاندارد به سقف مشکی رنگ مجهز است و این مورد در تمامی مدل های این خودرو با هر رنگ بدنه ای وجود دارد.

جگوار E-Pace

جگوار E-Pace

جگوار E-Pace

یکی از جدیدترین خودروهای معرفی شده به بازار جگوار E-Pace است. این کراس اوور کامپکت انگلیسی که از موتور برقی بهره مند است را می توان با پرداخت 410 دلار به سقف مشکی در تیپ های S، SE و R داینامیک خریداری کرد. البته اگر سقف پانوراما را برای جگوار E-Pace سفارش دهید ناچارا باید سقف خودرو هم رنگ بدنه باشد.

فیات 500L

فیات 500L

فیات 500L

فیات 500L به عنوان یک خودروی محبوب ایتالیایی در تیپ میانی خود که با نام Trekking شناخته می شود قابل سفارش با سقف دو رنگ است. این سقف دو رنگ دارای 395 دلار قیمت است و می توان 9 رنگ مختلف را برای آن سفارش داد.

جیپ رنگید

جیپ رنگید

جیپ رنگید

سقف مشکی رنگ واقعا با قیافه و طراحی جیپ رنگید همخوانی دارد و در تیپ لیمیتد و تریل هاوک این خودرو به صورت استاندارد موجود است. به این ترتیب این خودرو افرودی با طراحی جعبه شکل خود و سقف دو رنگ نیز در لیست ما جای می گیرد.

فیات 500 آبارت

فیات 500 آبارت

فیات 500 آبارت

مدل های آبارت که نسخه های اسپرت و قوی خودروهای فیات هستند نیز مانند محصولات مینی با سقف های مشکی، خاکستری، قرمز و سفید قابل سفارش اند. آبارت قاب آینه های جانبی این خودرو را نیز با سقف خودرو هم رنگ می کند و این آپشن 495 دلار قیمت دارد.

جیپ کمپس

جیپ کمپس

جیپ کمپس

مدل جدید جیپ Compass در تیپ تریل هاوک به صورت استاندارد از سقف مشکی رنگ برخوردار است و در تیپ لیمیتد نیز این سقف به صورت یک آپشن قابل انتخاب است. جیپ البته رنگ مشکی سقف را تا ستون های جلویی و عقبی خودرو ادامه داده است تا ظاهری جذاب تر به این خودرو ببخشد.

هیوندای کونا

هیوندای کونا

هیوندای کونا

هیوندای کونا نیز از جدیدترین خودروهای بازار محسوب می شود که به سقف دو رنگ مجهز است. در تیپ SEL این خودرو می توانید با پرداخت 150 دلار سقف هیوندای کونا را به رنگ های نقره ای، آبی، مشکی و قرمز سفارش دهید.

لندروور

لندروور

لندروور

تمامی مدل های لندروور از مدل ارزان قیمت دیسکاوری گرفته تا خودروی گران قیمت و لوکس رنجروور را می توان با سقف دو رنگ سفارش داد. البته این سقف معمولا به رنگ مشکی است اما در مدل های رنجروور می توان سقف نقره ای رنگ را نیز سفارش داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد