موضوعات داغ

تعرفه واردات هیبریدی‌ها ۵ درصد می‌شود

عکس مطلب اول
گروه بنگاه‌ها : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه واردات خودرو به ایران تحریم نشده است، گفت: دولت تعرفه واردات خودرو‌های هیبریدی را ۵ درصد خواهد کرد. عزیز اکبریان با اعلام این مطلب به «دنیای اقتصاد» گفت: با جلساتی که با مسوولان دولتی داشته‌ایم مقرر شده است تا دولت تعرفه خودروهای هیبرید را ۵ درصد کند.
وی با اشاره به بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: موضوع خودرو برای کشور، مردم و نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است، برهمین اساس طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس مطرح شد و یک فوریت آن به تصویب نمایندگان رسید و برای بررسی و کار کارشناسی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع داده شد و در این راستا کمیته‌ای برای بررسی دقیق و کارشناسی این طرح تشکیل شده است تا این طرح را در ابعاد مختلف بررسی و نتیجه را اعلام کند.نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو سه شنبه هفته جاری در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به شرایط فعلی کشور بعد از خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: بعد از خروج آمریکا از برجام خودروسازی کشور تحریم شده است و باید با در نظر گرفتن این موضوع و برای حمایت از تولید داخلی و اشتغال در این صنعت تغییراتی را در طرح ساماندهی بازار خودرو انجام دهیم. نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر این مهم که به هیچ عنوان افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی مورد تایید نیست، افزود: اگرچه دولت از اختیارات خود در افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی استفاده کرده است اما، باید در آن تجدید نظر کند، زیرا آلودگی هوا و ترافیک کلان‌شهرها ضرورت کاهش تعرفه را به خوبی به رخ می‌کشد.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/8
یعنی میشه سوناتا هیبرید و پریوس بیاد زیر ۲۰۰ میلیون؟
ینی همچین چیزی ممکنه؟؟؟😂😂
1397/3/8
یعنی فکر کن یک درصد. بازم بشه ۵ درصد اون قیمت نمیدن، سودش میره تو جیب آقازاده ها.
1397/3/8
یعنی اگه هر دو زیر 200 میلیون بیان عالی میشه ؟ همه میتونن بخرن ؟
1397/3/8
اگه اين اتفاق بي افته بعد از سال ها بالاخره يه اتفاق خوب تو بازار خودرومون مي افته و مي شه يه خورده ب اينده اين كشور و صنعت خودروش اميدوار شد
1397/3/9
عزیز دلت خوشه ها!! خب تعرفه بشه 5درصد! دلار که نشده 3تومن!! الان با این دلار مطمعن باش باز زیر 290 نمیاد همین سوناتا جی ال اس پلاس که میگی!! ماشین 180 تومنی شده 380 تومن حالا از دلسوزی تخفیف میدن بشه 290 تومن اونوقت ماها باید پاهاشونم ببوسیم
1397/3/8
حتماً!!!
1397/3/8
بعید میدونم عدم اطلاعات علمی مسعولین مربوطه وطعم خوش جبران کسری بودجه مانع این امر میشود انهادوران حکومت خود هیچ وقت اینده نگری نداشتن
1397/3/8
الان دولت میاد یه پنج درصد دیگه می‌ذاره روش😁😁
1397/3/8
سلام و خسته نباشید خدمت شما اعضای محترم سایت خودروبانک امروز متوجه شدم شرکتی که هیوندای سوناتا هیبریدی ۲۰۱۸ را وارد میکند آن را ۱۲۰ میلیون گران کرده است که دقت کنید هیبریدی هستند الان به طور مثال تعرفه ها هم بشه ۵‎٪ وقتی شرکت چند برابر قیمت ماشین را اعلام میکند بدیهی است مصرف کننده باز هم متضرر میشود
شما صدای ما مردم هستید در حوزه ی صنعت خودرو لطفا به عنوان سایتی که سال ها در این قسمت فعالیت داشته اید اعتراض مردم به این گرانی ها را به گوش هر کسی که مسئول این گرانی است برسانید فکر کنم به مردم کشورم در بخش صنعت خودرو خیلی ظلم شده با بهایی زیاد خودروهای کاملا عادی را باید خریداری کنند !
1397/3/8
اون موقع كه كسي هاوال و سراتو سايپا كه ديگه نميخره!!!پس مجبورن اونا رو هم ارزون كنن بعد يه مدت ميفهمن كه كمتر ميتونن مردومو بچاپن و دوباره بحث حمايت از توليد ملي به ميون مياد...!!!عجيب است كه شما هنوز اين آقايون را نشناخته ايد!!!
1397/3/8
با تعرفه ۵درصد و دلار ۳۳۰۰، فولترین پریوس ۱۵۸ تومن بود، الان یه ده درصد جدا به هیبریدی ها بستن، خبرش تو همین سایت بود، دلار هم شده حداقل ۶۰۰۰تومن، حالا گیرم تعرفه ۵ درصد! یه عده مردم سادن، یه عده طمع کار، یه عده هم نونشون تو شلوغ بودن شهر و آب گل آلوده.
1397/3/8
تا سال قبل تعرفه هیبریدیها 4 درصد بود حالا برای 5 درصد شدنش باید نذر و نیاز کنیم و خوشحال باشیم
1397/3/10
گرانی دلار و سکه و نابسامانی بازار از روزی شروع شد که تعرفه خودروها افزایش یافت. خدا یک ذره به هیات دولت درک بده تا بفهمن چیکار میکنن. با گران شدن خودروهای هیبریدی فقط اقشار مرفه میتونن اونا را سوار شن که این تعداد کم هم کمکی به کاهش آلودگی نمیکنه. دولت باید کاری کنه اقشار وسیعتری از مردم بتونن خودروهای هیبریدی را بخرن. اینا را به کی میگیم؟ کو گوش شنوا. اصلا نشنون. به درک. بذار فشار را بر مردم زیاد کنن. همین بر مردم بهتره.