موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش نقد و اقساط محصولات میتسوبیشی + جدول

عکس مطلب اول
آرین موتور نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران ، شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مختلف خود را اعلام کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کلی بر روی شرایط فروش جدید این شرکت داشته باشیم.
در شرایط فروش جدید آرین موتور، محصولات مختلف میتسوبیشی به صورت نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه خواهد شد که در شرایط فروش نقدی، مشتریان می‌توانند از شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی همچنین شرایط فروش مشارکتی بهره مند شود.
اول از همه در بین محصولات میتسوبیشی، خودروی شاسی بلند اوتلندر در مدل‌های 2018 دیده می‌شود که با قیمت قطعی 329 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما مشتریان می‌توانند با انتخاب شرایط فروش اول از موعد تحویل 30 روزه بهره‌مند شوند. هرچند قیمت محصولات میتسوبیشی درست همانند سایر محصولات حاضر در کشور، با نوسان همراه بوده است و افزایش محدودی تجربه کرده‌اند.
علاوه بر این، خودروی میتسوبیشی ASX با قیمت غیرقطعی 259 میلیون تومانی، میتسوبیشی لنسر 2018 با قیمت 210 میلیون تومانی و در پایان خودروی ریز اندام میتسوبیشی میراژ با قیمت غیرقطعی 112 میلیون تومان در مدل های 2018 دیده می شود که برای اطلاع از جزییات آن و همچنین اطلاع از جزییات فروش اقساطی آنان می توانید به جداول زیر توجه کنید.

شرایط فروش نقدی محصولات میتسوبیشی

شرایط فروش نقدی محصولات میتسوبیشی



شرایط فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی

شرایط فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی


در خصوص خودروهای ذکر شده باید گفت که میتسوبیشی اوتلندر با موتوری 2360 سی سی چهار سیلندر عرضه خواهد شد که قدرت موتور آن به 166 اسب بخار و گشتاور آن هم به 220 نیوتن متر می‌رسد. به لطف استفاده از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده دستی، شتاب این خودرو به 10.2 ثانیه رسیده و مصرف سوخت آن هم به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، حداقل 9.3 لیتر اعلام شده است.
میتسوبیشی ASX هم پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2 لیتری را در خود جای داده که می‌تواند با کمک قدرت 147 اسب بخاری و گشتاور 197 نیوتن متری، شتابی حداقل 11.5 ثانیه‌ای را به ثبت برساند. برای انتقال نیروی تولیدی موتور این کراس اوور هم از جعبه دنده‌‌ای اتوماتیک CVT استفاده شده که مصرف سوختی 8.4 لیتری را به همراه داشته است.
میتسوبیشی لنسر دو پیشرانه 1.6 لیتری و 1.8 لیتری دارد که نسخه 1.6 لیتری آن قدرتی 117 اسب بخاری و گشتاوری 154 نیوتن متری داشته و همچنین نسخه 1.8 لیتری هم توان تولید حداکثر قدرتی 142 اسب بخاری را در کنار گشتاور 176 نیوتن متری دارد.
خودروی کوچک میتسوبیشی میراژ هم قلبی 3 سیلندر 1.2 لیتری در سینه خود دارد که در دور موتور 6000 می‌تواند قدرتی 77 اسب بخاری و گشتاوری 100 نیوتن متری تولید کند. برای این خودرو هم از جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT استفاده شده که شتابی 13.8 ثانیه‌ای و مصرف سوختی 5.9 لیتری را به همراه داشته است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/8
واقعا تاسف باره این قیمتا
دوست من پارسال اوتلندر رو خرید ۱۹۷ تومن ولی الان ۳۳۰ تومنه. با همین وضع تا سال دیگه ۵۰۰ تومن رو رد میکنه
البته باز خوبه که امنیت داریم🙄
1397/3/8
لنسر ۲۱۰ میلیون !!!!! همین ۳ سال پیش اپتیما صفرو میخریدی ۱۶۰ میلیون ۳ سال پیش همین ۱۰ ۱۲ سال پیش ویتارا بود ۴۰ ازرا ۵۰ همین ۱۲ سال پیش ریو بود ۲۰ میلیون.
قورباغه رو تو تشت طلام بزاری اخری میپره بیرون بعضی چیزا لیاقت میخواد.
1397/3/8
میراژ 112 میلیون غیر قطعی؟!!!
من ترجیح می دم پراید سوار شم ولی با این قیمت میراژ سوار نشم.
1398/4/19
الان این قیمت ها در سال 98 ارزو شده . پژو پارس 120 میلیون ساندرو استیپ 210 میلیون سراتو 320 . عجب پارسال میشد با قیمت سراتو منتاژ سایپا یک اوتلندر گرفت .
حیف که پول داشتم و حرف های این نظرسنجی ها رو گوش کردم
قیمت ها حباب است
مردم منتظر کاهش قیمت باشید .
آش به همین خیال باش