موضوعات داغ

رنو با مگان RS به جنگ بزرگان می رود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو سرانجام مشخصات و قیمت مدل جدید مگان RS را اعلام کرد و اعلام شد که این خودرو 44 هزار و 990 دلار قیمت خواهد داشت. زمان وورد به بازار این خودرو نیز برای سه ماهه سوم سال 2018 تنظیم شده است. این خودرو در بازار با دو نوع گیربکس دستی 6 سرعته و شش سرعته اتوماتیک دوبل کلاچ قابل خریداری است. موتور در نظر گرفت شده برای این مدل نیز 1.8 لیتری توربو چهار سیلندر است و می تواند 276 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گتشتاور تولید کند.
مگان RS قرار است به رقابت با نسل بعدی فولکس واگن گلف GTi بپردازد اما از آنجایی که نسل بعدی گلف دیگر با گیربکس دستی عرضه نخواهد شد مگان تنها خودروی این کلاس خواهد بود که با گیربکس دستی نیز قابل خریداری است.
در بخش مصرف سوخت هم مگان در مدل دستی دارای مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر و در مدل دوبل کلاچ دارای مصرف 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
خریداران مدل دنده دستی مگان RS خواهند توانست این خودرو را با پک Cup Pack به قیمت 1490 دلار خریداری کنند که این پکیج شامل ترمزهای چدنی آلومینیومی، دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و سیستم تعلیق با ارتفاع پایین تر می شود.

رنو مگان RS

رنو مگان RS

رنو برای عرضه مدل قوی تر این خودرو با نام مگان RS تروفی نیز برنامه دارد که این مدل دارای موتور 1.8 لیتری قوی تری با قدرت 300 اسب بخار است. با این حال اما قیمت و سایر جزییات این مدل اعلام نشده است.
آپشن های این خودرو نیز شامل سقف پانوراما، تودزوی آلکانترا، سیستم صوتی Bose و رنگ خاص زرد هستند.
در بخش تجهیزات استاندارد نیز مگان RS دارای سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، برف پاک کن های هوشمند و چراغ های هوشمند است.
در داخل کابین هم مواردی همچون سیستم تهویه ی خودکار دوگانه، شیشه های اتوماتیک، نمایشگر مقابل راننده 7 اینچی و نمایشگر داشبورد 8.7 اینچی وجود دارند.
رنو مگان RS به جز رنگ زرد در رنگ های سفید، مشکی و خاکستری قابل خریداری است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد