موضوعات داغ

تلاش آلبرت بیرمن برای فعالیت شرکت تیونینگ N به شکل مستقل از هیوندای

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خانواده N هیوندای در حال گسترش است و شرکت خودروسازی هیوندای برمبنای محصولاتی همچون "i30" یا "ولوستر" اقدام به طراحی و ساخت مدل های اسپرت "N" کرده است یا در حال حاضر بر روی هیوندای "i30 N فست‌بک" کار می کند که نمونه های اولیه آن در پیست نوربرگ رینگ آلمان در حال آزمایش است، اما مدیر توسعه خانواده اسپرت N معتقد است که این بخش پرفورمنس هیوندای می تواند در قامت یک برند مستقل ظاهر شده و اقدام به طراحی و ساخت یک اتومبیل اسپرت اختصاصی کند.
همانطور که گفتیم، بخش پرفورمنس هیوندای با ایجاد تغییرات ظاهری و تقویت های فنی، محصولات استاندارد هیوندای را به خودروهای اسپرت تبدیل می کند، اما مدیر توسعه بخش پرفورمنس هیوندای معتقد است که این بخش می تواند یک برند کاملا مستقل شده و اقدام به طراحی و ساخت اتومبیلی کند که برمبنای محصولات هیوندای ساخته نشده است.

هیوندای N

هیوندای N


آلبرت بیرمن، رئیس پیشین بخش "M پرفورمنس" در انتقاد به شرکت شرکت خودروسازی BMW اضافه کرد: فعالیت بخش M پرفورمنس بسیار محدود بوده و تنها بر روی محصولات استاندارد BMW انجام می شود، اما هیوندای آزادی عمل بیشتری در اختیار ما قرار می دهد و همین موضوع باعث می شود تا ما بیشتر از آنچه که فکر کنیم انجام دهیم. ولی متاسفانه در حال حاضر اولویت اصلی ما تولید یک اتومبیل اسپرت نیست و کمی زمان لازم است تا به چنین سطحی برسیم.
در حالی که ما نباید انتظار داشته باشیم یک ماشین اسپرت اختصاصی از سوی بخش پرفرومنس هیوندای رونمایی شود، شایعاتی وجود دارد که این بخش به فکر راه اندازی یک خودروی کراس اوور اسپرت است، یعنی خودروی "هیوندای کونا N" که برای تایید آن باید منتظر واکنش هیوندای باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد