موضوعات داغ

مزدا 3 جدید غوغا می کند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل فعلی مزدا 3 از سال 2014 در بازار حضور دارد و سومین نسل از این خودروی محبوب و جوان پسند محسوب می شود. هم مدل هاچ بک و هم مدل سدان مزدا 3 دارای دینامیک بالای رانندگی هستند و لذت رانندگی بالایی دارند ضمن اینکه فناوری های مورد استفاده در آنها نیز در وضعیت خوبی قرار دارد. با این وجود اما شایعات و حدس و گمان ها حاکی از این است که نسل سوم این خودرو به زودی ما را ترک خواهد کرد و تا پایان سال مدل جدیدی از مزدا 3 معرفی خواهد شد.

مزدا 3

مزدا 3

احتمالا مدل جدید مزدا 3 در ماه نوامبر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی خواهد شد. به گفته اتو اکسپرس مدل هاچ بک مزدا 3 نسل چهار دارای کیفیت بالاتر، مصرف سوخت کمتر و دینامیک رانندگی بالاتری خواهد بود و طراحی ظاهری آن نیز اقتباسی از خودروی مفهومی Kai خواهد بود که در نمایشگاه خودروی توکیو سال گذشته معرفی شده بود.

مزدا 3

مزدا 3

مدل جدید مزدا 3 همچنین اولین محصول این خودروساز خواهد بود که روی ساختار جدید اسکای اکتیو ساخته می شود. در این خودرو از موتور 2 لیتری با راندمان بالا از سری اسکای اکتیو X به صورت استاندارد استفاده خواهد شد که این موتور به تکنولوژی هایی همانند غیر فعال سازی سیلندرها نیز مجهز است و می تواند قدرتی در حدود 187 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر را تولید کند. دو مدل ارزان قیمت تر از مزدا 3 نیز با موتور های اسکای اکتیو G و اسکای اکتیو D عرضه خواهند شد.
اگر مزدا 3 نسل چهارم طبق برنامه در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شود در این صورت احتمالا تا سال 2019 وارد بازار خواهد شد. امیدواریم که مدل قدرتمند مزدا اسپید3 نیز در نسل چهارم این خودرو حضور داشته باشد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/14
ماهم اینجا مزدا 3 2010 داریم به اسم نیو! و 180 میلیون تومن هم قیمتشه... لعنت به باعث و بانی اینکه انقدر حقیر شدیم ما ایرانیا. مزدا 3 جدید که غوغا میکنه قیمت فولش نهایتش 25 هزار دلار باشه اونم با شرایط فوق‌العاده عالی و قسطی. هعییی...
1397/3/14
مزدا چه قدیم باشه چه جدید فرقی نداره چون همیشه محصولاتش غوغاست..
اینکه دیگه اخرتشه.
1397/3/15
مزدا ۳ در ایران غوغا میکند
1397/3/15
مرسی از خودرو بانک که آزادی بیداد میکنه! کجای کامنتم بد بود که تایید نشد؟!
1397/3/18
چقدر خفنه....خدا لعنت کنه اونایی که باعث شدن ارزوی ماشین خوب تو دل مردم بمونه
1397/3/19
من یدونه مز دا ۳ نسل اول دارم و واقعا ازش راضیم.
1397/3/20
تو هر انتقادی ک میریم از ده تا بیستاش فشه 😂😂