موضوعات داغ

بوگاتی شیرون را با دستان خودتان بسازید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از معروف‌ترین سرگرمی‌های جهان که حتی افراد بزرگسال را شیفته خود کرده است، ساختنی‌های "لگو" خواهد بود که در ابعاد و طرح‌‌‌های مختلف ساخته می‌شود. حال یک خبر خوب برای طرفداران اتومبیل که به ساختن لگو علاقه مند هستند، آماده کردن یک بوگاتی شیرون در مقیاس 1 به 8 خواهد بود که با قیمت کمتر از 350 دلار به مشتریان عرضه می‌شود، ولی قبل از خرید این بسته باید مطمئن باشید که چند روزی برای ساختن این لگو وقت آزاد دارید.
ساختنی لگو بوگاتی شیرون توسط شرکت "LEGO Technic " معرفی شده است که در تمامی فروشگاه‌های لگو عرضه خواهد شد و مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین نسبت به خرید آن اقدام کنند، هرچند در حال حاضر تنها در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه می‌‌شود و تا تاریخ 1 اوت سال جاری میلادی، خبری از پخش آن در بازارهای جهانی نخواهد بود.
گفتنی است که این لگو دارای طول 56 سانتی متری بوده، عرض 25 سانتی متری دارد و همچنین با ارتفاع 14 سانتی متری ساخته شده است که با همکاری مستقیم شرکت خودروسازی بوگاتی توسعه پیدا کرده است، این لگو دارای 3599 قطعه ریز و درشت بوده و همچنین ویژگی منحصربه فرد آن می‌تواند قابلیت باز شدن باله عقب، سیستم تعلیق، یک کیف محصول بوگاتی در زیر کاپوت، سیستم فرمان، گیربکس 8 سرعته و همچنین یک موتور 16 سیلندر W شکل باشد که پیستون‌های آن قابل حرکت هستند!.





نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد