موضوعات داغ

کلوپ ام جی MG بزرگ‌ترین کلوپ خودرویی دنیا با حضور ام جی ZS + فیلم

عکس مطلب اول
کلوپ خودرویی MGCC که مخفف MG Car Club است در حقیقت بزرگ ترین کلوپ خودرویی دنیا در مورد یک برند خاص خودرویی است. این کلوپ در شهر Abington انگلستان در سال 1930 تاسیس شد و طرفداران این برند انگلیسی به این کلوپ پیوستند. در حال حاضر عکس های مختلفی از سال 1950 که تعداد آنها به بیش از 20 هزار عکس می رسد در Kimber House انگلستان نگهداری می شود که خود نوعی موزه این برند محسوب می شود.

ام جی ZS

ام جی ZS

کلوپ ام جی یک موسسه کاملاً مردمی است بدون هیچ سودی برای اعضا توسط خودشان مدیریت می شود. جالب است بدانید که در کشورهای مختلف این کلوپ تشکیل شده و در حال حاضر در کشورهایی نظیر استرالیا، نیوزلند، هنگ کنگ، چین، ژاپن، آفریقا جنوبی، آمریکای شمالی و حتی ایران، کلوپ رسمی ام جی تشکیل شده است.

MG Club

MG Club

هر ساله در پیست سیلوراستون Silverstone انگلستان گردهمایی کلوپ ام جی انجام می شود و امسال نیز با حضور خودروهایی چون ام جی ZS و یا ام جی 3 این گردهمایی بزرگ انجام شد. این گردهمایی به نام MG Live هر ساله 2 و 3 ژوئن در این منطقه برگزار می شود. در این گردهمایی محصولات قدیمی و کلاسیک در کنار جدیدترین محصولات این شرکت گرد هم می آیند و در این پیست می توانند سرعت بالا و یا حرکات نمایشی را با این خودروها تجربه کنند.
در زیر می توانید فیلم و گالری عکس این گردهمایی بزرگ را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/16
عجب مقاله ای بود ایول ب ام جی، اصالت یعنی این، اون ام جی ۶ قرمزه کنار ام جی قدیمی خیلی خوب بود