موضوعات داغ

معرفی نسخه ویژه تویوتا GT86 فقط مختص بازار انگلیس

عکس مطلب اول
تویوتا GT86 اولین بار در سال 2011 در نمایشگاه خودروی توکیو معرفی شد و اکنون هر طور که به آن بنگرید قدیمی به نظر می رسد. حتی با وجود اینکه در حال حاضر تویوتا با همکاری سوبارو برای معرفی یک نسل کاملا جدید از آن فعالیت می کند، نسل فعلی GT86 همچنان بدون هیچ تغییری یا با تغییرات اندک همچنان به حیات خود ادامه می دهد.
به عنوان مثال در بریتانیا، تویوتا گهگاهی با ورود یک نسخه ویژه از این خودرو به بازار، به مردم یادآوری می کند که GT86 هنوز وجود دارد. امسال نوبت نسخه ویژه Club Series Blue Edition است که تویوتا آن را یک خودروی بسیار جذاب و آبی توصیف می کند، یک خودروی اسپرت واقعی که طبق گفته تویوتا هدف از تولید آن تنها لذت رانندگی محض است. این نسخه ویژه با رنگ آبی بسیار روشن همراه با تزئیناتی در نمای خارجی به رنگ سیاه متضاد ارائه می شود.
این تزئینات سیاه رنگ از جلوپنجره شروع می شود و تا اسپویلر عقب، دیفیوزر، محفظه های آینه های جانبی و اطراف چراغ های مه شکن امتداد می یابد. تودوزی ترکیبی چرم سیاه رنگ و آلکانترا همراه با رینگ های آلیاژی 17 اینچی و تایرهای میشلین Primacy HP با سایز 215/45R17 از مواردی هستند که جذابیت بصری این خودرو را افزایش می دهند.
قیمت تمام شده این نسخه از GT86 با گیربکس دنده دستی و گیربکس اتوماتیک به ترتیب از 29.980 و 30.335 پوند شروع می شود. تویوتا با دریافت اندکی مبلغ بیشتر (30.455 پوند برای مدل دنده ای و 31.795 پوند برای مدل اتوماتیک)، مدل های Club Series را به پکیج عملکرد مجهز می کند. امکانات این پکیج شامل ضربه گیرهای اسپرت Sachs و ارتقای سیستم تعلیق، دیسک ترمزهای بزرگتر برمبو و رینگ های سیاه رنگ است.

تویوتا GT86 Club Series Blue Edition

تویوتا GT86 Club Series Blue Edition


تویوتا GT86 Club Series Blue Edition

تویوتا GT86 Club Series Blue Edition

با توجه به اینکه این نسخه ویژه بر اساس GT86 Pro شکل گرفته است از امکاناتی مانند کروز کنترل، چراغ های LED جلو و عقب، چراغ های جلوی خودکار، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، صندلی های جلو با سیستم گرمایش، سیستم سرگرمی Touch 2 تویوتا و دیفرانسیل لغزش محدود برخوردار است. قدرت موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر باکسر این خودرو همچنان 197 اسب بخار است و شتاب صفر تا صد مدل دنده ای آن 7.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 225 کیلومتر در ساعت است. اگر مدل اتوماتیک را انتخاب کنید شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت آن به ترتیب 8.4 ثانیه و 209 کیلومتر در ساعت است. گیربکس اتوماتیک GT86 یک گیربکس اتوماتیک معمولی مجهز به مبدل گشتاور است.
به زودی یک خودروی اسپرت کاملا جدید با شکل و شمایل سوپرا به جمع مدل های اسپرت تویوتا می پیوندد. تویوتا سوپرای جدید که با کد J29 شناخته می شود برادر دوقلوی بی ام و Z4 G29 است و با موتورهای 2.0 و 3.0 لیتری توربوشارژ که متعلق به بی ام و است ارائه می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد