موضوعات داغ

معرفی نیسان GT-R نیسمو GT3 مدل 2018

عکس مطلب اول
نیسان GT-R نیسمو GT3 اولین بار در سال 2012 معرفی شد و امسال مدل جدیدی از این خودروی مسابقه ای معرفی شده است. طبق گفته نیسان، مدل سال 2018 این خودرو در ژانویه سال بعد به اولین مشتریان آن تحویل داده خواهد شد.
به لطف تجربه به دست آمده از اطلاعات واقعی گردآوری شده از مسابقات از زمان معرفی GT-R نیسمو GT3 مدل 2015، مدل جدید GT3 تقسیم وزن بهینه شده ای دارد و دسته موتورهای جدید مرکز ثقل آن را کاهش داده اند. اکنون موتور این خودرو نسبت به مدل قبلی در ارتفاع 150 میلی متر پایینتر قرار گرفته است و طراحی سیستم تعلیق آن در جلو و عقب بهبود یافته است. آخرین تغییر در این خودرو که حائز اهمیت است نصب یک سیستم تهویه مطبوع با طراحی انحصاری برای این خودرو است تا حتی در صورت بالا بودن دمای محیط خارج، محیط داخل کابین دمای مناسبی داشته باشد.
طبق گفته نیسان به لطف اصلاحات ایجاد شده توسط مهندسان نیسمو، اکنون کنترل این خودرو برای رانندگان عادی و حرفه ای آسان است و دوام قابل توجهی دارد که حدود 30 هزار کیلومتر آزمایشات استقامت این دوام را تضمین می کنند.
آقای تاکائو کاتاگیری، مدیر عامل نیسمو درباره این خودرو این چنین توضیح می دهد:
« نیسمو به عنوان شاخه رسمی نیسان در تولید خودروهای اسپرت، در توسعه GT-R نیسمو GT3 مدل 2018 از فناوری پیشرفته و تخصصی که حاصل تجربیات گسترده ما در مسابقات است نهایت استفاده را برده و این خودرو طوری ساخته شده است که در مسابقات GT3 در سرتاسر جهان رقابت کند. »

نیسان GT-R نیسمو GT3

نیسان GT-R نیسمو GT3


نیسان GT-R نیسمو GT3

نیسان GT-R نیسمو GT3

خودروی مسابقه ای GT3 نیسان از یک موتور V6 توئین توربو با حجم 3.8 لیتر نیرو می گیرد که بیش از 550 اسب بخار قدرت تولید می کند و این قدرت توسط یک گیربکس 6 دنده سکوئنشال به چرخ ها منتقل می شود. کالیپرهای ترمز جلو با 6 پیستون و کالیپرهای عقب با 4 پیستون قدرت لازم برای توقف این خودرو را فراهم می کنند.

موتور نیسان GT-R نیسمو GT3

موتور نیسان GT-R نیسمو GT3

قیمت درخواستی نیسان برای این خودروی مسابقه ای 60 میلیون ین یا 550 هزار دلار است. طبق گفته نیسان ممکن است این خودرو به لوازم اضافی نیاز داشته باشد که نوع و تعداد این لوازم بستگی به کلاس رقابتی دارد که مالک خودرو قصد شرکت در آن را دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/17
خاهشا تصاوير را باز كنيد و با دقت اين شاهكار طراحي اتومبيل را مشاهده كنيد...
1397/3/22
اوح مای گاد و دیگر هیچ.....................................................