موضوعات داغ

معرفی جیپ رنگید مدل 2019 با فیس لیفت ملایم

عکس مطلب اول
در حال حاضر جیپ قصد ندارد بیش از 2 عکس از رنگید جدید منتشر کند. به دنبال عکس تبلیغاتی این خودرو که این هفته منتشر شد، مدل 2019 جیپ رنگید با فیس لیفت ملایم در نمایشگاه خودروی تورینو در پارک زیبای ولنتینو معرفی شد. توجه داشته باشید که در این مقاله درباره مدل اروپایی این کراس اوور کوچک صحبت می کنیم، گرچه پیش بینی می شود همتای امریکایی آن نیز دقیقا از همین تغییرات برخوردار شود.
چه تغییرات جدیدی در این خودرو ایجاد شده است؟
چراغ های جلو ظاهر مدرن تری دارند و با کاهش ارتفاع قسمت جلوی خودرو که در مقایسه با تصویر مدل قبلی این خودرو نمایان است، سپر جلو از نو طراحی شده است. اکنون چراغ های جانبی که در گلگیرهای جلو نصب شده اند به جای نارنجی به رنگ سفید در آمده اند که احتمالا این تغییر به خاطر سازگاری بیشتر آنها با طراحی به روز شده چراغ های جلو است. لازم به ذکر است عکس هایی که تا به حال از این خودرو منتشر شده مربوط به نسخه لوکس لیمیتد هستند و مدل های پایینتر به زیبایی این مدل نیستند.
در قسمت پشت خودرو چراغ های عقب یک عمل جراحی زیبایی را تجربه کرده اند زیرا اکنون فقط قسمت وسط آنها به رنگ سفید است و قسمت های امتداد یافته چراغ ها که حرف X را تشکیل می دهند اکنون به جای سفید به رنگ قرمز در آمده اند. علاوه بر این چراغ های عقب ظاهر لوکس جدیدی دارند که باعث می شود رنگید جدید مدرن تر به نظر برسد و به همین ترتیب چراغ های جلو با طراحی به روز شده ظاهر شاداب تری به این کراس اوور می بخشند. تغییرات جیپ رنگید جدید به همینجا ختم می شوند و ظاهرا باقی موارد بدون تغییر باقی مانده اند.

جیپ رنگید مدل 2019

جیپ رنگید مدل 2019


چراغ عقب جیپ رنگید مدل 2019

چراغ عقب جیپ رنگید مدل 2019


جیپ رنگید مدل 2016

جیپ رنگید مدل 2016

جیپ هنوز قصد ندارد داخل کابین رنگید 2019 را نشان دهد بنابراین به ناچار باید تا نیمه دوم این ماه صبر کنیم تا اطلاعات کامل در مورد به روز رسانی میان دوره ای این خودرو مشخص شود. هنگامی که این کراس اوور به روز شده وارد بازار اروپا شود با موتور جدید 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 120 اسب بخار ارائه می شود. اگر این مقدار قدرت کافی نیست می توان موتور پر حجم تر 4 سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژ با قدرت های 150 تا 180 اسب بخار را انتخاب کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/19
خیلی شبیه سوزوکی Jimny هست البته هیکلی تر