موضوعات داغ

نگاهی به شاسی بلند HDC-2؛ الگوی هیوندای برای خلق محصولات آینده

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در روزهای گذشته نمایشگاه اتومبیل "بوسان" در دومین شهر بزرگ کره جنوبی برگزار شد و یک میزبان مناسب برای خودروسازان محلی شد تا محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی کنند. شرکت خودروسازی هیوندای به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده اتومبیل در کشور کره جنوبی، مهمان ویژه این نمایشگاه بود و برخی از محصولات جدید و بیشتر از همه کانسپت خود را در این نمایشگاه رونمایی کرده است که یکی از آنان می‌تواند خودروی شاسی بلند "HDC-2" باشد که به احتمال زیاد طراحی نسل بعد هیوندای را تشکیل خواهد داد.
همانطور که در تصاویر شاهد هستید، ظاهر این خودرو دارای اِلمان‌های طراحی بسیار بزرگ است و باعث شده تا چهره این اتومبیل تاحدودی نامتعارف به نظر برسد. از جمله رینگ‌های بزرگ اتومبیل، جلوپنجره بزرگ و یا حتی طراحی بزرگ ورودی هوا در اطراف سپر باعث شده تا شاهد یک طراحی کاملا زیبا و منحصربه فرد نباشیم، هرچند منابع خبری مدعی هستند که شرکت خودروسازی هیوندای از طراحی این خودرو برای توسعه محصولات آینده خود الهام خواهد گرفت و باید امیدوار باشیم که همانند محصولات فعلی هیوندای، این الگوبرداری با تغییرات زیادی همراه باشد تا در نهایت یک خودروی شیک و جذاب خلق شود.

هیوندای HDC-2 کانسپت

هیوندای HDC-2 کانسپت


همانطور که انتظار می‌رفت، هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این اتومبیل ارائه نشده است و حتی از سوی شرکت خودروسازی هیوندای تنها 2 عکس منتشر شده است تا با ظاهر این خودرو آشنا شویم، اما در ادامه شرکت خودروسازی هیوندای تایید کرده است که طراحی ظاهری این خودرو به توسعه محصولات آینده این شرکت کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/21
یه اسکی کامل از رو اوتلندر .😑😑
1397/3/21
کاش خودروسازای مام عرضه اسکی رفتن داشتن،کاش ما ایرانیا انقد پرو نبودیم بولله توو هیچ زمینه ای هیچی نیستیم هیچی!!!فقط ادعاییم نمونشم همین شما با این کامنتت!!!

هرکی ندونه طوری نوشته ی اسکی کامل انگار بزرگترینو معتبرتین برنداو معروفترین طراحاو ایران داره!!!!

جمع کنید بابا فقط بلدید ایراد بگیرید
1397/3/22
معلومه هنوز 15 سالتم نشده فقط میای تو هر صفحه ای چرند میگی ؟!! آخه اوتلندر لگن چه ربطی به این داره ؟