موضوعات داغ

یازده استاندارد اجباری جدید دامان صنعت خودروسازی اروپا را می گیرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرده است که تمامی خودروهای جدیدی که از سال 2021 میلادی در بازار اروپا فروخته می‌شوند، باید 11 ویژگی پیشرفته ایمنی را به طور استاندارد به همراه داشته باشند، تصمیمی که شاید به ظاهر برای حمایت از مصرف کنندگان باشد، اما استفاده اجباری از سیستم‌های ایمنی در وسایل نقلیه می‌تواند باعث افزایش قیمت آنان شود.
طبق گفته منابع خبری، کمیسیون اتحادیه اروپا 11 ویژگی پیشرفته ایمنی را برای خودروهای عرضه شده در بازار اروپا اجباری می‌کند که برخی از موارد ذکر شده می‌تواند "سیستم ترمز اضطراری خودکار"، "سیستم هشدار خروج از جاده"، "سیستم‌های کمک راننده در سرعت‌های بالا"، "دوربین دید عقب"، "حسگرهای پیشرفته پارک"، "سیستم تشخیص حواس پرتی راننده" و... باشد که از سال 2021 میلادی بر روی تمامی وسایل نقلیه عرضه شده در بازار اروپا به صورت اجباری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

افزایش استانداردهای <a href='https://www.khodrobank.com/cars'>خودرو</a> در اروپا

افزایش استانداردهای خودرو در اروپا


هدف از این قانون برای کاهش تلفات جاده‌ای در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین به حداقل رساندن یا از بین بردن آمار مربوطه تا سال 2050 میلادی است، هرچند این سیستم تا سال 2021 میلادی برای تمامی وسایل نقلیه موجود در اروپا نخواهد بود، بلکه تنها شامل محصولاتی می‌شود که از این سال قصد عرضه در بازار اروپا دارند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/20
اونجا برای کاهش تلفات چکار میکنن اینجا تنها کاری که بلدن دوربین کنترل سرعت و کمین پلیسه
هر چقدرم میگن کیفیت ماشین و جاده هم تو تلفات مقصره میگن نه فقط راننده مقصره
1397/3/20
و ما همچنان زه دور پرایدو جز اپشن میدونیم
1397/3/20
ممنون از سایت خوب و مطالب عالیتون