موضوعات داغ

انتشار رندر از هیوندای النترا فیس لیفت مدل 2019

عکس مطلب اول
استودیوی طراحی KKS مهارت زیادی در تهیه رندر با جزئیات بالا از خودروهای کره ای دارد. رندری که از هیوندای توسان فیس لیفت منتشر کردند از نظر دقت 100 درصد مشابه نمونه واقعی بود که این موضوع در مورد ولاستر N نیز صدق می کند.
اکنون توجه آنها به النترا جلب شده است که در حال حاضر هیوندای در حال آزمایش آن در کره جنوبی است که در این کشور با نام آوانته به فروش می رسد. این نسل النترا در سال 2015 معرفی شد، بنابراین احتمالا به روز رسانی های آن تا پایان امسال آماده می شود.
بر اساس عکس رندر، چراغ های LED جدید که پروژکتورهای کوچکتری دارند در نمای جلوی النترا خودنمایی می کنند و خطوط بدنه بسیار برجسته ای در نمای جانبی خودرو وجود دارد.
جلوپنجره جدیدی به این خودرو اضافه می شود که بسیار وسیع تر از قبل است و مانند سانتافه جدید گوشه های پایین آن به تدریج به سمت داخل باریک می شوند. قسمتی که قرار است چراغ های مه شکن نصب شوند بسیار سه بعدی است و نمایی تهاجمی به این سدان می بخشد.
چراغ های عقب در نسخه فیس لیفت النترا به روز رسانی گسترده ای دریافت می کنند و لامپ های LED داخل آنها از طرح پویاتری برخوردار می شود. درب صندوق نیز تغییر کرده و اکنون فرورفتگی محل نصب پلاک به سپر عقب منتقل شده است.
داخل کابین صفحه نمایش جدیدی وجود دارد که از نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی پشتیبانی می کند و مجهز به سیستم شارژ بی سیم است. شاید حتی یک اهرم تعویض دنده جدید نیز وجود داشته باشد.
امکانات ایمنی جدیدی به النترا اضافه می شوند. دوربین دید عقب و سیستم سرگرمی جزو امکانات استاندارد هستند. نکته جالب تغییر در پیشرانه های این خودرو است که احتمال ارائه یک مدل کاملا الکتریکی نیز وجود دارد که در ابتدای سال 2018 در حال آزمایش زمستانی مشاهده شد. این موتور الکتریکی می تواند از 120 تا بیش از 200 اسب بخار قدرت داشته باشد گرچه بعید است که هیوندای بتواند باتری بزرگ کیا نیرو EV را در النترا نصب کند زیرا پلتفرم آن اختصاصی نیست.
در میان مدل های دیگر، موتور 1.6 لیتری دیزل U3 از یک سیستم هایبرید ملایم برخوردار خواهد شد که انرژی حاصل از قل خوردن خودرو را ذخیره می کند. تعجبی ندارد اگر هیوندای به صورت استاندارد النترا را با یک موتور توربوشارژ کم حجم در بازار امریکا ارائه کند زیرا اکنون فولکس واگن جتا و هوندا سیویک هر دو با موتورهای 1.5 لیتری توربوشارژ به فروش می رسند.
فولکس واگن جتا، تویوتا کرولا و هوندا سیویک رقبای جهانی هیوندای النترا هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد