موضوعات داغ

نسخه جدید بازی هیجان انگیز فورزا هورایزون 4 معرفی شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در نمایشگاه بازی‌های کامپیوتری امسال موسوم به E3، کمپانی مایکروسافت در کنفرانس داغ و اختصاصی خود از سری جدید بازی‌های منحصربه فرد Forza با پسوند "هورایزون 4" با یکسری بهبودها و بروزرسانی‌ها و همچنین گرافیک خیره کننده رونمایی کرد. هرچند گروه خودروبانک تریلر معرفی این بازی منحصربه فرد ماشینی را آماده کرده و در انتهای مقاله بارگذاری کرده است که می‌تواند برای علاقه مندان جذاب باشد.
این سبک از بازی‌های فورزا برخلاف سری "موتور اسپرت" که تنها در پیست اجرا می‌شود، به صورت جهان باز ساخته شده و بازیکنان با آزادی عمل بالا، می‌توانند به اقصی نقاط جهان فورزا سفر کرده و با دیگر راننده‌ها رقابت کنند. مسابقات فورزا هورایزون 4 هم در قسمتی از انگلستان به همراه 450 اتومبیل از ماشین‌های کلاسیک ایتالیایی تا سوپراسپرت‌های فعلی بازار دنبال خواهد شد که با طی کردن مراحل بازی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.
سری بازی‌های دیجیتالی "فورزا (Forza)"، یکی از عناوین انحصاری غول تکنولوژی مایکروسافت برای کنسول‌های خانگی این شرکت و جدیدا برای ویندوز 10 به شمار می‌رود. در طی چند سال اخیر و پس از تصمیم سران بخش بازی‌های کامپیوتری شرکت مایکروسافت، سری بازی‌های Forza در دو زیر مجموعه "Forza Motorsport" و "Forza Horizon" تبدیل به عناوین سالیانه شدند تا علاقه مندان به بازی‌های اتومبیلرانی در صورت داشتن کنسول‌های بازی مایکروسافت XBOX یا جدیدا ویندوز 10 بتوانند هر ساله یکی از عناوین این مجموعه را تجربه کنند که بعد از معرفی نسخه جدید "فورزا موتوراسپرت" در سال گذشته، حالا نوبت به یک نسخه جدید از "فورزا هورایزون" رسیده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد