موضوعات داغ

هرساله 37 کودک بر اثر گرمای داخل اتومبیل می میرند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باوجود اطلاعیه‌های دولتی که به طور مداوم تکرار می‌شود و همچنین تبلیغ و برنامه‌های تلویزیونی، شورای امنیت ملی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که باز هم افراد زیادی در فصل تابستان فرزندان خود را داخل اتومبیل رها می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود جان فرزندان آنان در یک اتومبیل گرم به خطر بیافتد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از "سی ان ان"، سازمان‌ها و تبلیغات بسیار زیادی در راستای آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها وجود دارد تا فرزندان خود را در فصل گرما، آن هم داخل اتومبیل خاموش رها نکنند، اما با این وجود سالیانه به طور متوسط شاهد مرگ 37 کودک بر اثر گرمای داخل کابین اتومبیل هستیم که این آمار در سال 2017 میلادی بیشتر از سال‌های قبل گزارش شده است، هرچند این اتفاق هیچوقت از بین نرفته و از سال 1998 تا سال 2017 میلادی شاهد مرگ 742 کودک بر اثر گرمای داخل کابین اتومبیل در سراسر ایالات متحده آمریکا بوده‌ایم.

هرساله 37 کودک بر اثر گرمای داخل اتومبیل می میرند

هرساله 37 کودک بر اثر گرمای داخل اتومبیل می میرند


این ارقام نشان دهنده یک مشکل بزرگ است که باید از طریق قوانین مناسب پاسخ داده شود تا شاهد اطمینان از والدین و مراقب آنان از کودکان خود باشیم و باید بدانند که اگر یک کودک حتی برای چند دقیقه داخل اتومبیل رها شود، ممکن است یک فاجعه بزرگ رخ دهد.
در حال حاضر تنها 21 ایالت از آمریکا در این مورد دارای قانون هستند و از بین همین 21 ایالت، تنها 8 مورد اتهام جنایی به والدینی خواهند زد که فرزندان و عمدتا کودکان خردسال خود را در داخل ماشین گرم رها می‌کنند. مطالعات نشان داده است که اکثر پرستاران کودک و یا حتی والدین کودکان فراموش می‌کنند که فرزند کوچک آنان در داخل اتومبیل حضور دارد و آن را رها می‌کنند، اما در مقابل 18 درصد از افراد هستند که به عمد کودک خود را داخل اتومبیل رها می‌کنند و به این فکر هستند که کار آنان زیاد طول نمی‌کشد و سریعاً باز خواهند گشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/27
:-(