موضوعات داغ

چه بلایی بر سر وسایل نقلیه قاچاق در فیلیپین می آید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر اشتباه نکرده باشیم، بهمن ماه سال گذشته رئیس جمهور فیلیپین دستور داد به منظور مقابله با فساد دراین کشور، چندین دستگاه خودرو لوکس و اسپرت به ارزش بیش از 1.2 میلیون دلار که به صورت قاچاق وارد این کشور شده بودند، درمقابل وی با بولدوزر تخریب شوند که در این اقدام خودروهای مختلفی از جمله مرسدس بنز، جگوار، لکسوس و چندین برند دیگر دیده می‌شد که تمامی آنان در اقدام سال گذشته رئیس جمهور فیلیپین معدوم شدند، اما حالا بار دیگر اقدام رئیس جمهور کشور فیلیپین در راستای مبارزه با قاچاق کالا حاشیه ساز شده است، اما این بار بجای اتومبیل شاهد منهدم کردن چندین دستگاه موتورسیکلت توسط بیل مکانیکی هستیم.
طبق ادعای منابع خبری، اخیرا رئیس جمهور کشور فیلیپین یعنی "رودریگو دوترته" با یک بیل مکانیکی در محل جمع آوری موتورسیکلت‌های قاچاق حاضر شده و اقدام به انهدام و تخریب تمامی آنان کرده است. گفته می‌شود که در این اقدام چیزی حدود 100 موتورسیکلت با مجموع ارزش "نیم میلیون پوند" که به صورت غیرقانونی و از طریق قاچاق وارد کشور شده است را منهدم می‌کند تا درس عبرتی برای سایر قاچاقچیان باشد، درست همانند کاری که با خودروهای لوکس قاچاق در سال گذشته انجام داده است.
عمده موتورسیکلت‌های حاضر در این جمع از برند "بی ام و"، "ترایمف"، "اسکوترهای کوچک" و یا حتی موتورسیکلت‌های منحصربه فرد "هارلی دیویدسون" بوده‌اند که ارزش تقریبی آنان به چیزی حدود 500 هزار پوند یا حدود 640 هزار دلار می‌رسد که در صورت فروش آنان از سوی دولت می‌توانست سود خوبی برای دولت داشته باشد، اما رئیس جمهور کشور فیلیپین راه خشن‌تری در پیش گرفته است تا شاید قاچاق کالا تکرار نشود.
در ادامه می‌توانید اقدام رئیس جمهور فیلیپین را در قالب یک ویدیو تماشا کنید:

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/27
بی عقلی هم مشکلیه . بفروشن و در آمدش رو صرف مشکلات جامعه بکنن . حیف بی ام و آخری .
1397/4/2
بی عقل تویی که حالیت نیست. احمق جون همین مهربون بازیا رو در آوردیم که به خاک سیاه نشستیم. اگه قرار باشه دولت جنس قاچاق رو بگیره و خودش بفروشه که خودشم میشه قاچاقچی. جنس قاچاق باید معدوم بشه.