موضوعات داغ

مدل 2019 مرسدس AMG SLC43 با قدرت و امکانات بیشتر برای بازار امریکا

عکس مطلب اول
مرسدس هنوز تصمیم نگرفته است که با SLC چه کار کند اما در حال حاضر هنوز هم می توان این خودرو را خریداری کرد. در واقع SLC جزو معدود خودروهای کانورتیبل موجود در بازار با سقف فلزی است که قبلا با نام SLK شناخته می شد. کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند باید بدانند که مدل آینده سال 2019 این خودرو برای بازار امریکا خودروی جذاب تری است.
اگر مدل معمولی SLC300 را انتخاب کنید می توانید امکانات سفارشی جدید و منحصر به فردی به آن اضافه کنید که شامل ساعت آنالوگ در قسمت بالای داشبورد، سیستم صوتی هارمن کاردون، سیستم شناسایی نقاط کور، نورپردازی داخل کابین و سیستم کمک پارک است.
اما جذاب ترین خبر در مورد این خودرو برای کسانی است که قصد دارند با صرف هزینه بیشتر مدل SLC43 را خریداری کنند. این مدل برای سال 2019 با امکانات استاندارد اضافی ارائه می شود. این خودرو از همان ابتدا بدون انتخاب هیچ آپشنی، از سیستم تهویه مطبوع دو کاناله همراه با چراغ های جلوی LED با سیستم نور بالای تطبیقی برخوردار است. همراه با مدل 2019 این خودرو، یک رنگ جدید خاکستری گرافیتی نیز به آن اضافه می شود.
اگر این امکانات اضافی به حدی نیست که خریداران را برای خرید SLC به نمایندگی های مرسدس بکشاند، احتمالا افزایش قدرت مدل جدید مشتریان را به سمت خرید آن سوق می دهد. SLC43 که در واقع جانشین معنوی SLK55 است مجهز به یک موتور 3.0 لیتری V6 توئین توربو است که قدرت آن از 362 اسب بخار به 385 اسب بخار ارتقا یافته است. در مورد گشتاور مدل جدید چیزی اعلام نشده ولی احتمالا مانند قبل 534 نیوتن متر است. با در نظر گرفتن افزایش قدرت به اندازه 23 اسب بخار، احتمالا شتاب 0 تا 60 مایل این خودرو اندکی بهتر از مدل قبلی است که نیاز به 4.6 ثانیه زمان داشت.

مرسدس

مرسدس SLC43


مرسدس SLC43

مرسدس SLC43


کابین مرسدس SLC43

کابین مرسدس SLC43

مرسدس SLC یکی از قدیمی ترین مدل های فعلی مرسدس در بازار است که در سال 2011 معرفی شد. توبیاس موئر رئیس AMG در یک مصاحبه در ماه می گفت که مرسدس در حال بحث و گفتگو درباره آینده و سرنوشت SLC است. بر اساس شایعات، احتمال دارد تولید آن متوقف شود و به جای آن یک مدل AMG مستقل برای رقابت با پورشه 718 کیمن تولید شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد