موضوعات داغ

با این 15 خودرو بدون دردسر از عوارضی عبور کنید-بخش اول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر فیلم هایی را که از خیابان‌های کشوری همچون موناکو گرفته می شود را دیده باشید خودروهای بسیار خاص و اتومبیل های سوپر اسپورت زیادی در خیابان‌های این کشور دیده می‌شوند.
در حین دیدن این فیلم ها یکی از سوالاتی که در ذهن می آید این است که این خودرو های سوپر اسپرت که برای مثال از آنها می توان به پورشه 917 اشاره کرد چگونه در عوارضی ها عوارض خود را پرداخت می کنند چون این خودروها دارای ارتفاع بسیار پایینی هستند و راننده آنها در ارتفاع پایین تر از سایر خودروها و حتی پنجره عوارضی ها قرار دارد و حتی سقف این خودروها نیز پایین تر از ابزارهای راه بند است و به این ترتیب سد کردن راه این خودروها کار دشواری به نظر می رسد.
به همین بهانه در نظر داریم تا در ادامه به معرفی 15 خودرویی که دارای پایین‌ترین ارتفاع هستند بپردازیم

آلفارومئو 33 استراداله

آلفارومئو 33 استراداله

آلفارومئو 33 استراداله

از نسخه خیابانی این خودرو تنها به تعداد 18 دستگاه تولید رسیده است و همین مورد باعث شده تا آلفارومئو 33 استراداله خودروی بسیار خاصی باشد.
موتور بنزینی 8 سیلندر این خودرو توانایی تولید 230 اسب بخار قدرت را دارد و کاملا دست ساز است.
خودرو نسخه خیابانی از یک خودروی مسابقه ای است. ارتفاع سقف آلفارومئو 33 استراداله تنها 99 سانتیمتر است و به این ترتیب می‌تواند بدون توقف از زیر راه بند یک عوارضی رد شود.

استون مارتین بولداگ

استون مارتین بولداگ

استون مارتین بولداگ

تولید این خودرو به سال 1980 بازمی گردد و یکی از محصولات تولید محدود استون مارتین به شمار می رود. از این خودرو تنها به تعداد 25 دستگاه تولید شده است و ارتفاع سقف آن تنها 1.09 متر است

بی ام و M1

بی ام و M1

بی ام و M1

بی ام و M1 یکی از مشهورترین خودروهایی است که در دهه 70 میلادی به تولید رسید. از این خودروی سوپر اسپرت خاص تنها به تعداد 456 دستگاه به تولید رسیده است.
در بخش فنی این خودرو شاهد استفاده از یک موتور 6 سیلندر هستیم که می تواند 277 اسب بخار قدرت تولید کند، همچنین بدنه این خودرو نیز توسط طراح مشهور جیوجیارو طراحی شده است. ارتفاع سقف بی ام و تنها 1.14 متر است

فراری 512 S Modulo Concept

فراری 512 S Modulo Concept

فراری 512 S Modulo Concept

فراری 512 S Modulo Concept در دهه 1970توسط پینین‌فارینا طراحی شد و ارتفاع سقف آن تنها 93 سانتیمتر است. در بخش فنی این خودرو شاهد یک پیشرانه 12 سیلندر فوق العاده هستیم که می‌تواند 550 اسب بخار قدرت تولید کند.

Flatmobile

Flatmobile

Flatmobile

نام Flatmobile را شاید تا به حال نشنیده باشیم و فکر کنیم که این خودرو توسط یک شرکت گمنام چینی به تولید رسیده است. اما جالب است بدانید که این خودرو با ارتفاع تنها 48 سانتیمتر در سال 2008 توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به عنوان کم ارتفاع ترین خودروی جهان به ثبت برساند. همچنین Flatmobile از یک موتور جت در عقب خود بهره مند است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/10
خوب کسی پول خرید اینا رو داره پول عوارضی رو هم داره دیگه
1397/4/10
این آخریه ماشین بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصن چجوری توش میشینن؟؟؟ آخه 48 سانتی متر؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!