موضوعات داغ

بازگشت مستند خودروی دنده 5 به صحنه؛ مهمترین رقیب تاپ گیر قد علم می کند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علاقه‌مندان به مستندها و برنامه های تلویزیونی مرتبط با خودرو باید بسیار خوشحال باشند، زیرا با وجود ترک برنامه "تخت گاز" توسط مت له بلانک از فصل آینده همچنان این برنامه زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد و از طرفی دیگر، برنامه "گرند تور" با حضور 3 مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و در حال برنامه ریزی برای فصل سوم این برنامه جذاب و تماشایی هستند. اما امروز یک خبر خوب دیگر برای شما داریم و آن هم پخش مجدد برنامه "دنده پنج" خواهد بود که طبق گزارش‌ها فیلمبرداری آن آغاز شده و قرار است که از ماه سپتامبر امسال بار دیگر پخش آن آغاز شود.

عوامل سابق برنامه دنده پنج

عوامل سابق برنامه دنده پنج


مستند خودروی دنده برای اولین بار در تاریخ 8 آوریل 2002 میلادی و توسط کانال 5 تلویزیون انگلستان پخش شد و در واقع هدف سازندگان ادامه دادن راه برنامه "تخت گاز" بود که در سال 2001 میلادی فعالیت آن متوقف شد. در اوایل کانال 5 خواستار استفاده از نام "تخت گاز" برای پخش این برنامه بود، اما شبکه "بی بی سی" این اجازه را به کانال 5 تلویزیون انگلستان نداد و بعد از یکسال بار دیگر برنامه "تخت گاز" مجددا راه اندازی شد و تا به امروز کار خود را ادامه داده است، اما برنامه "دنده پنج" که به فکر نشستن بر کرسی تخت گاز بود، تا سال 2015-2016 دوام آورد و بعد از این تاریخ دیگر پخش نشد. حال با گذشت 3 سال عدم فعالیت این برنامه، حال مجری سابق برنامه دنده پنج یعنی " تیف نیدل " در صفحه توئیتر خود رسما اعلام کرد که یک فصل دیگر با برنامه "دنده پنج" خواهیم بود و این خبر می‌تواند به منزله فعالیت مجددا برنامه "دنده پنج" و پخش آن در فصل‌های بیشتر باشد، هرچند برای رسیدن به موفقیت باید تغییرات زیادی داشته و ایده‌های جالب و جذاب برای بررسی اتومبیل‌ها داشته باشند و اشتباهات گذشته خود را تکرار نکند.

تیف نیدل

تیف نیدل


با این حال، برنامه تخت گاز همیشه "دنده پنج" را در سایه خود نگه داشته است و حالا به نظر می‌ر سد که بعد از ترک "جرمی کلارکسون"، "جیمز می"، "ریچارد هموند" و یا حتی "مت له بلانک" که یکی از مجری‌های توانای برنامه تخت گاز به شمار می‌آید، دنده پنج به فکر رقابت با هموطن ضربه دیده خود باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد