موضوعات داغ

استفاده از موبایل به جای کلید ب ام و سری 8+ فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روز جمعه کمپانی خودروسازی BMW یکی از اعجوبه‌های صنعت خودروسازی قرن 21 و مورد انتظارترین محصول خود، یعنی نسل جدید "بی ام و سری 8 کوپه" را معرفی کرد و جزییات آن در اختیار کاربران قرار گرفت و ما هم در خودروبانک به بررسی آن پرداختیم، اما برخی امکانات ویژه این اتومبیل هستند که از قلم افتاده و شرکت خودروسازی BMW در روزهای گذشته به آن اشاره داشته است، از جمله سیستم بروزرسانی اتومبیل از طریق تلفن همراه شخصی که می‌تواند در نوع خود جالب باشد.
همانطور که می‌دانید، بی ام و سری 8 کوپه با طراحی جذاب و هیجان انگیز و همچنین به همراه 2 گزینه متفاوت مولد قدرتی به مشتریان عرضه خواهد شد و این موضوع می‌تواند مرسدس بنز را به عنوان رقیب اصلی این شرکت به عرق کردن بیاندازد. بخصوص ویژگی‌های منحصربه فرد این اتومبیل که می‌تواند دست برتری BMW را در عرصه رقابت به همراه داشته باشد.

قابلیت جدید بی ام و سری 8

قابلیت جدید بی ام و سری 8


یکی از ویژگی‌های جالب نسل جدید "بی ام و سری 8 کوپه" می‌تواند قابلیت ConnectedDrive باشد که حتی اگر سوئیچ اتومبیل را به همراه نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از تلفن همراه شخصی خود قفل اتومبیل را باز کرده و آن را راه اندازی کنید. البته ناگفته نماند که برای استفاده از این قابلیت، باید تلفن همراه شما به تراشه NFC مجهز باشد تا با نزدیک کردن آن به قفل درب اتومبیل و یا حتی قرار دادن گوشی بر روی پد شارژ داخل کابین، با اتومبیل ارتباط برقرار کرده و مجوز استفاده از اتومبیل را دریافت کنید که می‌توانید نحوه عملکرد این سیستم را در فیلم انتهای مقاله تماشا کنید.
علاوه بر این، در فیلم زیر امکان بروزرسانی نرم افزار اتومبیل توسط گوشی همراه به نمایش گذاشته شده است و شما می‌توانید بروزرسانی جدید اتومبیل را از طریق اینترنت و یا حتی Wi-Fi تلفن همراه خود دانلود کنید و با استفاده از پد شارژ وایرلس اتومبیل، اقدام به بروزرسانی نرم افزار اتومبیل خود کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/30
پراید همه اینارو از ده سال پیش داشت