موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش نقد و مشارکتی محصولات میتسوبیشی+ جدول

عکس مطلب اول
آرین موتور نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران ، شرایط فروش نقد و مشارکتی (قیمت علی الحساب) محصولات مختلف خود را اعلام کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کلی بر روی شرایط فروش جدید این شرکت داشته باشیم.
در شرایط فروش جدید آرین موتور، محصولات مختلف میتسوبیشی به صورت نقدی و مشارکتی با قیمت علی الحساب به مشتریان عرضه خواهد شد که در شرایط فروش نقدی، مشتریان می‌توانند از شرایط فروش نقدی با قیمت علی الحساب و همچنین شرایط فروش مشارکتی بهره مند شود.
اول از همه در بین محصولات میتسوبیشی، خودروی شاسی بلند اوتلندر در مدل‌های 2018 دیده می‌شود که با قیمت علی الحساب 359 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما مشتریان می‌توانند با انتخاب شرایط فروش نقدی از موعد تحویل 90 روزه بهره‌مند شوند. هرچند قیمت محصولات میتسوبیشی درست همانند سایر محصولات حاضر در کشور، با نوسان همراه بوده است و افزایش قابل توجهی تجربه کرده‌اند.
برخلاف میتسوبیشی اوتلندر، خودروی میتسوبیشی لنسر و همچنین خودروی میتسوبیشی میراژ با قیمت قطعی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که در این میان میتسوبیشی لنسر 2018 با قیمت قطعی 210 میلیون تومانی و خودروی ریز اندام میتسوبیشی میراژ با قیمت قطعی 118 میلیون تومان در مدل‌های 2018 دیده می‌شود که برای اطلاع از جزییات آن و همچنین اطلاع از جزییات فروش مشارکتی آنان می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.

شرایط فروش نقد و مشارکتی محصولات میتسوبیشی

شرایط فروش نقد و مشارکتی محصولات میتسوبیشی


در خصوص خودروهای ذکر شده باید گفت که میتسوبیشی اوتلندر با موتوری 2360 سی سی چهار سیلندر عرضه خواهد شد که قدرت موتور آن به 166 اسب بخار و گشتاور آن هم به 220 نیوتن متر می‌رسد. به لطف استفاده از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده دستی، شتاب این خودرو به 10.2 ثانیه رسیده و مصرف سوخت آن هم به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، حداقل 9.3 لیتر اعلام شده است.
میتسوبیشی لنسر دو پیشرانه 1.6 لیتری و 1.8 لیتری دارد که نسخه 1.6 لیتری آن قدرتی 117 اسب بخاری و گشتاوری 154 نیوتن متری داشته و همچنین نسخه 1.8 لیتری هم توان تولید حداکثر قدرتی 142 اسب بخاری را در کنار گشتاور 176 نیوتن متری دارد.
خودروی کوچک میتسوبیشی میراژ هم قلبی 3 سیلندر 1.2 لیتری در سینه خود دارد که در دور موتور 6000 می‌تواند قدرتی 77 اسب بخاری و گشتاوری 100 نیوتن متری تولید کند. برای این خودرو هم از جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT استفاده شده که شتابی 13.8 ثانیه‌ای و مصرف سوختی 5.9 لیتری را به همراه داشته است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/30
اون زمان كه اوتلندر ٢١٨ ميليون بود به زور فروش ميرفت چه برسه به الان
1397/3/30
یجوری نوشتی انگار اوتلندر گرون شده بقیه خودروها قیمتشون ثابت مونده که تو فروش تاثیری بذاره ،الان همه چی گرونه فرق نداره چی باشه یه نگاه به بقیه بنداز ،سورنتو به قیمته یا سانتافه ؟ یا راو4 ؟ خوبه اوتلندر نسبت به بقیه افزایش کمتری داشته
1397/3/30
از خودروبانک خواهش می کنم در خصوص عدم فروش شرکت هایی مثل اطلس خودرو یا آسان موتور و... و شرایط آینده بازار وارداتی ها و تعیین تکلیف مشتریان این بازار یک مقاله تهیه کند.ممنون
1397/3/30
در مقابل مزدا ۳ مونتاژ ایران که قیمتش توی بازار به ۲۸۰ تومن رسیده میتسوبیشی لنسر با قیمت ۲۱۰ تومن واقعا ارزنده است . مونتاژ ژاپن ، ۷ ایربگ ، ۵ ستاره ایمنی از اروپا ، با اصالت ، خاص ، هندلینگ عالی
1397/4/1
چه توجیح مسخره ای ، مطمئنا دلیل بدبختی خیلی افکار کوته فکرهایی مثله تو هستن