موضوعات داغ

خیز لژیونر رنو برای ورود به بازار ایران؛ آماده سازی رنو مگان برای بازار کشور

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو مگان یکی از موفق ترین خودروهای رنو در بازار جهان است و حالا چند ماهی است که زمزمه ورود این خودرو به بازار ایران نیز شنیده می شود. در واقع در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب در سال 96 بود که با عرضه و رونمایی نسل تازه رنو مگان، احتمال ورود این سدان سایز متوسط برای سال 97 مطرح شد و حالا نیز علیرغم شرایط نا مساعد بازار خودروهای وارداتی به نظر می رسد که رنو در حال آماده سازی مگان برای بازگشت به بازار کشورمان باشد.
رنو مگان جدید برخلاف نسل قبلی که به یک پیشرانه 2.0 لیتری اتمسفریک مجهز بود، از یک موتور 1.2 لیتری (مشترک با رنو کپچر) با قدرت 130 اسب بخار و گیربکس مشترک با رنو تلیسمان (7 سرعته دوبل کلاچ) بهره می برد و مشخصات فنی قابل قبولی را در کنار مصرف سوخت پایین ارائه می دهد.
براساس تازه ترین خبرهای رسیده حالا رنو در حال آماده سازی مگان جدید برای ورود به بازار ایران است، تطبیق با شرایط آب و هوایی و بهینه سازی کولر و سیستم خنک کنندگی خودرو و تنظیم پیشرانه برای مواجهه با سوخت کم کیفیت و بهینه سازی سیستم تعلیق و فنربندی برای نبرد با جاده های ناهموار از جمله تغییراتی است که معمولا در خصوص خودروهای تطبیق یافته برای بازار ایران صورت می گیرد و رنو نیز پس از بیش از 10 سال تجربه حضور مستقیم در بازار ایران، حساسیت زیادی به این مسئله نشان می دهد. حالا باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت رنو مگان با توجه به شرایط بازار خودرو چه خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/2
واردات خودرو در راستای حمایت از کالای ایرانی ممنوع اعلام شد. به فجایع اینده کمی فکر کنیم
1397/4/2
رنو استاد ساخت ترمز دستي هاي عحيب غريبه!!!
1397/4/2
واردات خودرو به کشور ممنوع شد.من یقرا فاتحه مع الصلوات
1397/4/2
دیگه نمیاد چون خودرو جزء اقلام ممنوعه واردات اعلام شد و واردات خودرو تعطیل شد، خلاص
1397/4/2
تموم شد
واردات ممنوع
دیگ‌ وارد نمیشه ماشین‌ خارجی
حالا بشین و کمپین و بزن
توهم زدین ک مشکل از ۴تا دلاله
چطوری کمپینی؟
1397/4/2
مگه واردات خودرو ممنوع نشد؟
1397/4/3
چیه ترمز دستی برقی . اگه با ترمز دستی کلاسیک بیاد خوبه//خودروبانک میشه با ماشین ترمز برقی. دستی کشید . یه ویدیو بزارید !!!!!
1397/4/4
حالا جدای قیمت کهکشانی و ممنوع شدن واردات!!! این انگار همون تلیسمانه یکم دعوا گرفته پشتش نافرم شده!!!