موضوعات داغ

جک اس7 محصول جدید کرمان موتور پاییز امسال می آید

عکس مطلب اول
شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سيستم پاشش مستقيم را در پاییز امسال رونمايي کند.
به گزارش روابط عمومی شركت كرمان موتور و همزمان با روز ملی صنعت و معدن اعلام شد که معرفی شاسی بلند جذاب جک اس7 به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران براساس توسعه همکاری های JAC چین و کرمان موتور صورت خواهد گرفت.
این گزارش می افزاید: کرمان موتور در سال جاری برای تولید 60 هزار خودرو سواری برنامه ریزی کرده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

محصولات جك پرقدرت و محبوب در بازار
خودروهای «جی4» شهریورماه تحویل و روانه بازار می شود
همچنین به دنبال پیش فروش خودروهای جک جی4 و استقبال مشتریان از این محصول تازه وارد جک، تحویل خودروهای جک جی4 پیش فروش شده طبق زمان بندی اعلام شده و از شهریورماه امسال به مشتریان تحویل داده می شود.

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب«جک اس5»
این گزارش می افزاید که با توجه به استقبال بي نظير مردم از محصول جك اس 5 و در نتيجه تكميل ظرفيت فروش اين شاسي بلند تا پايان سال، برنامه ريزي براي افزايش ظرفيت توليد محصول جك اس 5 در راستاي سياست هاي مشتري مداري و توجه به نيازهاي بازار صورت خواهد گرفت.
روابط عمومی شرکت كرمان موتور در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری بتوانیم همچون گذشته با تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، هم در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و هم توسعه صنعتی کشور گام های هدفمند و استوار برداریم.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/10
همزمان با روز ملی صنعت و معدن چین؟
1397/4/10
قیمت احتمالی بعد از اعمال تحریم های 10 روز آینده و تاثیرش احتمالا تا آخر تابستان، مثلا 800 میلیون !
1397/4/11
انصافا جک ماشین خیلی خوبیه کلا از همه نظر حداقل از ایرانیا خیلی بهتره واقعا منکه راضیم
1397/4/11
خودرو سازان دزد و خیانتکار
قیمتهای نجومی و این مردم بدبخت.
1397/4/16
داداش هرچی سر این مردم بدبخت بیاد حقشونه، چون تقصیر خودشونه! یک سال نخرن ببین چی میشه!
1397/4/16
جک s7 با قیمت کاملا رقابتیه یک میلیارد تومانی وارد بازار میشود
(فاتحه خودرو توی ایران خیلی وقته خونده شده بزودی همشون ورشکسته میشن...)
1397/6/27
خوب جريان اين طوريه
اول ميان پيش فروش ميكنن دلالانه عزيز ميخرن بعد يه باره ميبينيم ٦ ماه بعد با قيمته ٥٠٠ ميليوني سر از بازار در مياره مثله آزارا كه با ٦٠٠ ميليون اختلاف با نمايندگي وارد بازار شد