موضوعات داغ

وزیر صنعت تکذیب کرد؛ پراید 65 میلیونی برداشت اشتباه رسانه ها بوده است

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
در خلال صحبت های وزیر صنعت معدن و تجارت در شنبه هفته جاری، اعداد و ارقامی برای خرید 4000 دستگاه پراید به ارزش 250 میلیارد مطرح شد که ناخودآگاه قیمت 65 میلیون این خودرو را نتیجه می داد، اما حالا شریعتمداری بیان این اعداد را تکذیب کرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: صحبت‌های منتسب به خود را در رسانه‌ها در زمینه قیمت واقعی خودرو پراید تکذیب می‌کنم و چنین موضوعی با عقل و منطق هماهنگ نیست.
به نقل از خانه ملت ، محمد شریعتمداری در خصوص خبری منتصب به وی در زمینه قیمت واقعی خودروی پراید، اظهار داشت: صحبت‌های منتشر شده با عقل و منطق هماهنگی ندارد و چنین موضوعی را من مطرح نکرده‌ام و آن را تکذیب می‌کنم.

باید یادآور شد طی روزهای گذشته در برخی خبرگزاری‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت واقعی پراید را ۶۵ میلیون تومان اعلام کرده است که این موضوع می‌توانست باعث بروز التهاب‌هایی در بازار خودرو شود

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/14
بازنشسته نشدن ایشون هم با عقل هماهنگ نیست!
1397/4/14
واقعا لبخند زدن هم داره با این آشفته بازاری که برای مردم تو بازار خودرو درست شده و هرکی یه جوری داره میچاپه و کلاهبرداری میکنه باید هم لبخند بزنید.
1397/4/14
امام علی ( ع ) :
قُلوبُ الرَّعِيَّةِ خَزائِنُ راعيها فَما اَوْدَعَها مِنْ عَدْلٍ اَوْ جَوْرٍ وَجَدَهُ؛


دلهاى مردم خزانه‏ هاى حاكم است، پس آنچه از عدالت و يا ظلم در آنها بگذارد، همان را خواهد یافت.
1397/4/14
مردم آنگاه كه ظالم را ببينند و او را باز ندارند، انتظار میرود كه خداوند همه را به عذاب خود گرفتار سازد.
این حدیث حضرت محمد رو باید با طلا نوشت ، برای اون عده آدم های ذلیلی که با صف کشیدن برای خرید آشغال هایی که اینها تولید میکنن باعث گرفتاری و بدبختی همه شدن
1397/4/14
اخي نه كه همه حرفات و تصميمات با عقل و منطق هماهنگي دارن!!!
1397/4/14
قیافه رو
1397/4/14
بله-بله
اقای وزیر بازار خودرو والکترونیک رو مرخص کردید رفت
این اتفاق به زودی به واقعیت تبدیل می شود
پیکان وانت صفرش بود 7 میلیون الان صفر پیکان وانت رو که نیست حالا تمیز کم کارکرد و میدن 17 میلیون بله پس پراید هم همچین بعید نیست-درباره بنز و کیا و ووووووووووووو صحبت نمیکنم -تولید داخله ها
1397/4/14
اشتباه خود شماها هستید
1397/5/13
قیمت تمام شده پراید برای شرکت سایپا در حدود 3700 دلاره ، دلار تو بازار شناور در حدود 11 هزار تومان ، با یک حساب سر انگشتی میشه راحت فهمید قیمت واقعی پراید با هزینه های جانبی مثل سند و بیمه و شماره گذاری و مالیات و... چیزی در حدود 43 میلیون باید باشه ، حالا سوال اینجاست چرا هنوز دولت داره 25 میلیون میفروشه !! دلیلش اینه که داره به تولید پراید تو این مملکت سوبسید میده تا ادامه داشته باشه ، لابد میپرسین چرا اصرار دارن که ادامه داشته باشه با اینکه ضرر داره !! دلایل خیلی زیادی داره ، یکیش اصرار نظام بر ادامه حیات صنایع مادر مثل خودرو سازی و فولاد و قطعه سازی . همین الان تو اینترنت سرچ بزنید قیمت دنا پلاس صفر تو عراق چنده ، چیزی در حدود 9500 دلار ! با قیمت دلار بازار آزاد میشه 100 میلیون تومان درحالی که میبینید دنا قیمتش 70 میلیون تومان . پس دوستان از شنیدن قیمت پراید 45 میلیونی و دنا 100 میلیونی اصلا تعجب نکنن ، پول کشور ما خیلی بی ارزش شده وگرنه خودرو اصلا گران نیست .