موضوعات داغ

حراج مرسدس مکلارن SLR 722 S؛ شاهکاری کلاسیک مدرن برای کلکسونرها

عکس مطلب اول
مرسدس مکلارن SLR یکی از شاهکارهای صنعت خودرو است و سال ها پیش بود که نسخه‌ای خاص از این خودرو با نام SLR 722 به بازار معرفی شد. از مدل های 722 ادیشن، 150 دستگاه آن ها مدل رودستر هستند که با کد SLR 722 S رودستر شناخته می شوند. حال یکی از این 150 دستگاه خودرو به قیمت 1.45 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است. گرچه چنین رقمی ممکن است برای یک مرسدس بنز زیاد به نظر برسد اما باید بدانید که خودروی مورد بحث اتومبیل بسیار خاصی است و در حال حاضر نیز در موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت قرار دارد.

مرسدس مکلارن SLR

مرسدس مکلارن SLR

مرسدس مکلارن SLR خودرویی بود که طی همکاری مرسدس بنز آلمان و مکلارن بریتانیا به تولید رسید و تولید آن نیز در کارخانه‌ی مکلارن در انگلیس انجام شد. مدل 722 این خودرو به یک موتور V8 سوپرشارژر دار به حجم 5.5 لیتر مجهز است که می تواند 641 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو می تواند در 3.7 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز 335 کیلومتر بر ساعت است که همگی این اعداد با معیارهای سال 2009 ارقام بسیار خوبی هستند.

مرسدس مکلارن SLR

مرسدس مکلارن SLR

این مدل ویژه ای که برای فروش گذاشته شده است دارای رنگ خاکستری کریستالی مخصوص است و در داخل کابین آن نیز استفاده از چرم مشکی با کیفیت به همراه دوخت قرمز به چشم می خورد.
کارکرد این خودرواز آپریل 209 تا کنون تنها 25 هزار و 800 کیلومتر است و تا کنون دو مالک داشته است. می توانید در ادامه تصاویر این مکلارن SLR 722 S رودستر را تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد