موضوعات داغ

آخرین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در آشفته بازار این روزهای ایران+ جدول

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
آن طور که فعالان بازار عنوان می‌کنند، طی چند روز گذشته، برخی مراکز خرید و فروش خودرو پلمب شده‌اند. گویا این مراکز اقدام به درج آگهی خرید و فروش خودرو با قیمت‌هایی نامتعارف (به‌زعم سازمان تعزیرات)، کرده و در نتیجه حکم به پلمب آنها داده شده است.

دامنه بگیر و ببندها در بازار خودرو البته به نمایندگی‌های رسمی فروش خودرو نیز سرایت کرده، تا جایی که ماموران تعزیرات و بازرسان خودروسازان، با حضور در نمایندگی‌ها خرید و فروش آنها را زیر نظر گرفته‌اند. به گفته برخی از این نمایندگی‌ها، ماموران و بازرسان خواستار فروش محصولات موجود در نمایندگی به قیمت کارخانه شده‌اند. این اقدامات در شرایطی انجام شده که تجربه پلیسی شدن بازارهای ارز و سکه به‌وضوح نشان می‌دهد با بگیر و ببند و الزام به فروش با قیمت‌های دستوری، مشکل کمبود عرضه و افزایش قیمت‌ها حل نشده و حتی وخیم تر نیز خواهد شد. هرچه هست، قیمت خودروهای داخلی و خارجی طی یکی دو هفته گذشته با نوسان همراه بوده و این موضوع نشان می‌دهد آشفتگی همچنان میهمان این بازار است.
قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو در بازار


قیمت خودرو داخلی و مونتاژی

قیمت خودرو داخلی و مونتاژی


قیمت خودرو داخلی و مونتاژی

قیمت خودرو داخلی و مونتاژی


قیمت خودرو داخلی و مونتاژی

قیمت خودرو داخلی و مونتاژی

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/16
سلام خسته نباشید بهترنیست قیمت روزتمامی خودروها را بایک تاریخ بروزفرمایی مثلا قیمت یک خودرو مربوط به تاریخ ۹۷.۳.۲۰ میباشد ولی دیگری تاریخ دوهفته بعد که این مسئله ایجاد شک وشبهه برای خریداران واقعی خودروهای خارجی مینماید مثلایک خودرو بتاریخ بیستم خردادقیمت داده شده درسایت خودروبانک که درحال حاضر قیمت روز آن ۱۷۵ میلیون تومان بالاتراز قیمت اعلامی شما میباشد لطفا بروز اعلام نمایید
1397/4/18
دلال
1397/4/16
یعنی فقط می تونم بگم خاک بر سرشون کنن. نمی دونم چه جوریه که سیرمونی هم ندارن این دزدای زالوصفت.
1397/4/18
خلایق هرچه لایق.
این مردم شریف انگار هرچی گرونتر بشه توان خریدشون میره بالا پس لطفا قیمتها رو بالاتر ببرید.پراید تا 50 میلیون جا داره بخرید لطفا
1397/4/19
بعد ازانقلاب هر چه می گذره قیمت ماشین حتی اگر برای عهد بوق باشه قیمتش نجومی می شه . هیچوقت پیش نیومده و نمیاد که قیمت ماشینهای آشغالشون پایین بیاد و یا دیگه تولید نشه. تازه به مرور زمان ارزش اشغال ها هم طلا می شه . هیچ کجای دنیا از این اتفاقها نمی افته که در ایران می افته . کلا خودروسازان جهانی به حال آشغالسازان ایرانی غبطه می خورن. که این خودروهای از رده خارج و بی کیفیت تازه پیش فروش هم می شن.