موضوعات داغ

تویوتا سوپرا به نسکار می رود؛ سامورایی در میدان نبرد یانکی ها

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا سال هاست که به عنوان تنها خودروساز اصالتا ژاپنی در میدان نبرد تمام آمریکایی نسکار شرکت می کند. جنگنده تویوتا برای این قتلگاه خشن و سریع، تاکنون مدل هایی نظیر کمری بوده است که البته در واقع خودروهای مسابقه ای با مدل های خیابانی بسیار تفاوت دارند اما تاکنون از پوسته ای مشابه با ظاهری کمری برای شکل دادن به نمای ظاهری خودرو مسابقه ای استفاده می شده است.
تویوتا از این حرکت دو هدف را دنبال می کند، نخست جا انداختن برند این شرکت به عنوان یک برند نزدیک به سلیقه آمریکایی ها و دوم، تبلیغات برای مدل های پرتیراژ تویوتا در مقابل چشم میلیون ها نفر علاقه مند به نسکار.
اما حالا با آمدن سوپرا مدیران مارکتینگ تویوتا تصمیم گرفته اند تا محصولی نزدیک تر به دنیای مسابقات را برای عرض اندام در پیست های نسکار تعیین کنند و این محصول البته چیزی نیست جز تویوتا سوپرا که در نسل قبلی خود به عنوان یکی از سریعترین خودروهای جهان در سرتاسر جهان مشهور شده بود.
تویوتا هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این سوپرای نسکار منتشر نکرده است اما آنطور که از شواهد امر بر می آید این سامورائی ژاپنی از شجاعت لازم برای نبرد با فورد موستانگ و شورولت کامارو برخوردار است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/2
ساینا هم قراره بره ناسکار