موضوعات داغ

اولین تصاویر نسخه فیس لیفت النترا 2019؛ چهره ای عجیب برای سدان کامپکت هیوندای

عکس مطلب اول
به تازگی تصاویری از نسخه بروز رسانی شده هیوندای النترا در اینترنت درز پیدا کرده است. این نسخه به روز رسانی سده برای اولین بار در ماه آینده میلادی در کره جنوبی رونمایی خواهد شد.
همانطور که قابل حدس بود النترا جدید تغییرات عمده ای را در خارج و داخل کابین با خود به همراه خواهد دارد. جلوی این خودرو نسبت به گذشته زاویه دار شده و جلوپنجره آن که لوگوی هیوندای را با خود حمل می کند به کمک یک طراحی جدید به سمت بالا حرکت کرده و عریض تر شده است.
چراغ های ذوزنقه ای جلو خودرو نیز طراحی جدیدتری به خود گرفته و به همراه LED، پروژکتور و چراغ های روزانه به شکل خاصی با جلوپنجره درهم آمیخته است.
به علاوه در گوشه های کناری سپر لامپ های مه شکن سه بعدی به چشم می خورد.
به طور کلی به نظر می رسد که نمای جلویی جدید این خودرو بسیار تحت تاثیر سدان سوناتا قرار گرفته است.
فیس لیفت النترا 2019

فیس لیفت النترا 2019

طراح خودرو در قسمت های عقبی نیز تلاش کرده که به سمت عریض تر نشان دادن خودرو حرکت کند. جایگاه پلاک تغییر کرده و از درب صندوق عقب به قسمت پایینی آن منتقل شده است. در قسمت پشتی خودرو علاوه بر چراغ های مه شکن چراغ های دیگری نیز اضافه شده است.
انتظار میرود هیوندای حداقل تغیرات جزئی را در داخل کابین نیز اعمال کرده باشد و النترا جدید توانایی شارژ بی سیم و ویژگی های دیگری را نیز با خود به همراه داشته باشد.
تاکنون در مورد تغییر قوای محرکه خودرو در این نسخه جدید صحبتی به میان نیامده و به نظر می رسد که موتور نسخه قبلی بر روی این نسخه نیز استفاده خواهد شد.
گفته می شود که هیوندای نسخه فیس لیفت این خودرو در سال آینده در هند عرضه کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/18
مشکل بزرگ هیوندا عدم طراحی ماندگار واسه ماشیناشه
مثلا سانتافه مدل ۲۰۱۷ واقعا زیبا بود و هیوندا باید میومد این طراحی رو نقصاشو برطرف کنه ولی کلا تغییرش داد.یا همین النترا ظاهرش بد نبود فقط خیلی فضایی بود هیوندا باید میومد از اون حالت فضایی درش می اورد نه این که کلا تغییرش بده
الان پشت این ماشین شبیه کیا سراتو شده و شبیه سوناتا شده
اگه هر سال بخواد مدل طراحی ماشیناشو عوض کنه مشتری رو از دست میده
الان سانتافه ۲۰۱۸ به زیبایی ۲۰۱۷ نیست.
1397/4/18
دیگه هیوندای هست، عدم اصالت موج میزنه، هر روز یک طرح یک مدل، کاشکی رو بحث فنی بیشتر تمرکز میکرد تا اینکه بخواد هرروز یک طرح بده بیرون از سال 2010 تا الان 2018 ، این تقریبا 5امین مدل الانترا هست، البته با در نظر گرفتن فیس لیفتها !!!
1397/4/19
طبق حرف شما دوست عزیز اصالت کامل رو ایرانخودرو و سایپا دارن 58سال سابقه دارن هر30سال یه چراغ از ماشین عوض میکنن.خدایی از این دید نگاه نکرده بودم...
1397/4/20
شما برو فرقونت رو سوار شو ، امثال هیوندای و کیا کم ایرادترین خودروهای سال بودن طبق بررسی سایت جی دی پاور اونوقت ما که تولیداتمون پراید و سمند و پژو سایر لگن های ضایع هست در مورد اونها نظر میدین !
1397/4/19
عقبش شبیه خودرو آینده سایپا هست