موضوعات داغ

جهنم در جاده های کردستان؛ جزئیات بیشتر از تصادف هولناک تانکر نفتی با اتوبوس مسافربری

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شب گذشته بود که خبرتکان دهنده تصادفی مرگبار در شهر سنندج منتشر شد. براساس اخبار اولیه حدود 10 سرنشین اتوبوس به علت انفجار ناشی از این تصادف جان خود را از دست داده اند و تنها سرنشین نفت کش نیز در این حادثه فوت کرده است، همچنین تاکنون مصدومیت 5 نفر در این حادثه دلخراش به شکل رسمی تایید شده است. تصاویری از خودروهای سواری واژگون شده در محل حادثه منتشر شده است که شایعات مختلفی را از جمله تاثیر موج انفجار بر واژگون شدن خودروهای عبوری به همراه داشته است. اما اطلاعات تکمیلی در خصوص این سانحه وحشتناک از بریدن ترمز تانکر نفتی در شیب جاده حکایت می کند. در نهایت نیز تانکر با سرعتی بالا به دلیل باریک شدن جاده با اتوبوس در حال حرکت در بلوار گیتی سیر برخورد می کند و انفجاری هولناک می آفریند.
براساس گزارش خبرگزاری ها اتوبوس متعلق به شرکت گیتی سیر بوده است و تانکر نفتی ایرانی نیز مسئولیت حمل نفت بین کرکوک عراق و پالایشگاه کرمانشاه را برعهده داشته است. در پی وقوع این حادثه و تصادفات مشابه بین تانکرهای نفتی و خودروهای سواری، برخی مسئولین و نمایندگان استان کردستان خواهان محدود سازی ترد تانکرها در مسیرهای شهری شده اند تا بلکه از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.
گفتنی است که در پی وقوع این حادثه تاسف بار سه روز عزای عمومی در استان کردستان اعلام شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/20
اگر دقت کرده باشید اون خودرو هایی که چپ کرده بود سمند بودنا.سمندای سفید.همشون هم یه شکل.واسه یه سری از برادرا بودن که مردمان دلیر کرد زدن چپه شون کردن. اصل قضیه اینه.یع سری اتفاقی دیگه هم افتاد. موج انفجار گزینش نمیکنه که چه ماشینی رو چپه کنه. لطفا گول خبرگزاری هارو نخورید.