موضوعات داغ

بررسی صلاحیت شغلی و مدارک راننده تانکر حادثه سنندج‌

عکس مطلب اول
در طی حادثه دلخراش تصادف کامیون با یک دستگاه اتوبوس در شهر سنندج در ساعت سه دقیقه بامداد روز چهارشنبه مورخ 20 تیر ماه جاری تعدادی از هموطنان‌ جان سپرده و عده ای دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.
بر اساس گزارشات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اتوبوس یاد شده که از مبداء سنندج به مقصد تهران در حال حرکت بوده است حدود ساعت سه دقیقه بامداد پس از عبور از عوارضی شهرداری از پایانه خارج شده و به سمت مسیر دکتر حسینی شهر سنندج حرکت می کند.
در مسیر دو بانده دکتر حسینی، تانکر تریلر نفتکش ترانزیتی که حامل سوخت مازوت بوده است به اتوبوس مذکور و چند وسیله نقلیه دیگر برخورد می کند. در اثر برخورد تانکر با اتوبوس و واژگونی تانکر، جرقه حاصل و انفجار ایجاد می شود. هر دو وسیله نقلیه دچار آتش‌سوزی شده و تعدادی از هموطنان فوت کرده و عده ای نیز مجروح می شود. مجروحان این حادثه برای مداوا، دریافت خدمات درمانی و طی مراحل درمان به بیمارستان کوثر سنندج انتقال می یابند.
لازم به ذکر است که این تریلر نفتکش با دریافت smr مورخ 1397/4/19 از مبداء کشور عراق در معابر شهری شهرستان سنندج‌، عازم بندر امام خمینی(ره) بوده است.
بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هر دو راننده تانکر و اتوبوس دارای مدارک رسمی و صلاحیت‌های شغلی لازم بوده‌اند و وسایل نقلیه مورد اشاره نیز دارای معاینه فنی بوده است.
امید می رود هرچه سریعتر با نهایی شدن نتایج بررسی های صورت گرفته، جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/22
به بازماندگان این حادثه تسلیت میگم همشری من بودن، متأسفانه حادثه بسیار دردناکی بود و بعضی خانواده ها چند نفر از عزیزانشون رو که داخل اتوبوس بودن باهم از دست دادن