موضوعات داغ

سانگ یانگ تیوولی در ایران تولید می‌شود؛ تیوولی‌های تولیدی چه زمانی عرضه می‌شوند؟

عکس مطلب اول
چند وقتی است که به مشتریان خودروهای وارداتی سانگ یانگ تیوولی پیشنهاد داده می شود که می توانند به جای تحویل خودروی خود چند ماه دیگر صبر کنند و نمونه تولید داخل را دریافت کنند و آن را با قیمتی ارزان تر و البته با دریافت سود مشارکت تحویل بگیرند. در پی این گزارش ها، علی عزیزی مدیرعامل رامک خودرو از احداث خط تولید سانگ یانگ تیوولی در ایران خبر داد.
سانگ یانگ تیوولی خودرو پرفروش وارداتی است که به دلیل چهره به روز، امکانات خوب و عرضه در زمانی بسیار مناسب به بازار توانسته سهم بازار خوبی را داشته باشد و همواره جزو گزینه های اصلی خریداران بوده است. حال با توجه به بسته شدن ثبت سفارش و عدم امکان واردات این خودرو، رامک خودرو قصد احداث خط تولید این شرکت را دارد. البته در این زمینه هماهنگی های اولیه هم انجام شده و با توجه به سابقه تولیدی رامک خودرو در زمینه اتوبوس های برون شهری، به نظر می رسد این خط تولید بتواند به سرعت کار خود را آغاز کند.
رامک خودرو اعلام کرده که سانگ یانگ تیوولی تولید داخل حدود اسفندماه به بازار عرضه می شود و به نظر می رسد اگر همه چیز طبق روال بدون مشکل پیش رود، از سال 98 باید شاهد تردد تیوولی های تولیدی در ایران باشیم.
به زودی یک کنفرانس خبری در خصوص سانگ یانگ تیوولی تولیدی برگزار خواهد شد و اطلاعات دقیق تری از این پروژه را ارایه خواهیم داد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/23
خیلی خوبه یه ماشین با کیفیت و با اصالت
1397/4/31
به به.تیولی با صندلی پارچه ای،رینگ کوچیک،ترمز کاسه ای،بدون سانروف،بدون گرمکن،بدون مانیتور... . از یک ماه قبل هم-۳۰-۲۰ میلیون میذارن رو قیمت وارداتی و داخلی رو ۲۰ میلیون ارزونتر میفروشن.دقیقا مثل سراتو ی سایپاو النترا و سانتافه که قرار بود تولید شه
1397/4/23
پس تحریم ها چی میشه؟
1397/4/23
سلام دوستان اینها همش دروغه میخوان ماشینشون رو ندن و وقت بخرن و با پول مردم کاسبی کنند همه وارد کننده ها دزدن
1397/4/24
من فکر میکنم با این خبرا فقط میخوان زمان بخرن که پول مردم دیرتر برگردونن. وگرنه تمام شرکتهای کره ای و اروپایی دارن میرن .وعده سرخرمنه بشنو باور نکن
1397/4/24
متن خبر اشکال اره لطفا اصلاح کنید به کسی پیشنهاد نشده به جای خودرو وارداتی مونتاژ تحویل بگیرید گفته شده از ماشین وارداتی خبری نیست یا پول با سود 13 درصد منهای دومیلیون تومان تحویل بگیرید و انصراف بدید یا اینکه صبر کنید اگه ماشین مونتاژ کردیم به نوبت به شما هم میدیم اگر تا سال بعد یعنی برای بعضی ثبت نامیها دوسال انتظار ماشین مونتاژنشد بعد انصراف بدید اما سود بیشتری از 13 در صد میگیرید اگر نیاز هست متن قرارداد رو برای شما بفرستم
1397/4/27
شركت رامك خودرو فقط به فكر جيبشه ، گول این شرکت را نخورید. گفته اند پس از گذشت ده ماه بعد از موعد تحویل خودروکه در قرارداد قید شده به جای خودرو وارداتی خودرو مونتاژ با قیمت روزشرکت، تحویل مشتری می دهند.از قرارداد ترکمانچای بدتره.از ماست که بر ماست.
1397/5/6
سلام به همه مال باخته های عزیز
فقط میتونم بگم ثبت نام ماشینم ۱۳۹۶۰۴۱۱ حالاهم
۱۳۹۷۰۵۰۶شده خبری نیست فقط باید بمونیم اون دنیا سرپل صراط