موضوعات داغ

آغاز مرحله دوم فروش چری تیگو 7 توسط مدیران خودرو

عکس مطلب اول
در پی استقبال بسیار خوب از مرحله اول فروش خودروی تیگو7 ، مرحله دوم فروش این خودرو روز 3 شنبه مورخ 26 تیرماه راس ساعت 11 آغاز خواهد گردید ، لذا علاقمندان و متقاضیان محترم میتوانند با رجوع به کلیه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در این روز نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند ، و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cheryco.ir مراجعه نمایند.
چری تیگو 7 در بازار ایران به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند حداکثر 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن‌متر در 1750 دور در دقیقه را تولید کند. گیربکس نصب شده روی تیگو 7 از نوع 6 دنده خودکار دوکلاچه است و مصرف سوخت این خودرو 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی است.
روی چری تیگو 7 دوربین 360 درجه نصب شده و در جلو و عقب خودرو سنسورهای پارک قرار داده شده‌اند. همچنین سیستم‌های ترمز و پایداری EBD ، ABS ، TCS و ESP نصب شده‌اند و سیستم TPMS که برای کنترل باد لاستیک‌ها است، روی تیگو 7 بکار رفته است.
در داخل خودرو یک صفحه نمایش 9 اینچی لمسی به کار رفته است و سیستم روشن شدن پیشرانه خودرو به صورت دکمه‌ای است. از دیگر تجهیزات رفاهی بکار رفته روی تیگو 7 می‌توانیم به سیستم ورود بدون کلید، روکش چرمی صندلی‌ها و سقف پانوراما نیز اشاره کنیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/25
مردم عزیز تو رو خدا نخرید تا به التماس بیفتم،تو 4 ماه پنجاه میلیون کشیدن رو ماشینی که اصلا ربطی به دلار نداره جای پولی نفتمونه اینارو ميدن،کاش یک بار دیگه مردم با هم متحد بشن تا نتیجشو ببینند، اینا دیگه پررو رو از حد گذروندن...
1397/4/30
التماس لازم نیست چون اصلا مردم دارن نمیخرن اینا بنگاه دارا و دلال های عزیز و محترم هستند که دارن لطف میکنن بازار رو به گند میکشن تا سود های گزاف رو به جیب های مبارکشون منتقل کنند.
امیدوارم بهشون بر نخوره و از این آب گل آلود نهایت استفاده رو ببرند!
1397/4/25
سلام
ماشین خیلی خوبیه سواری فوق العاده ای داره. تا وقتی سوار نشده بودم ازش بد میگفتم که چینیه و فلان و بهمان
چند روز پیش یکی از دوستان که تازه خریده بود سوارم کرد و وقتی نشستم پشت فرمونش تازه متوجه شدم چجور ماشینیه. کافیه دندشو بذارید رو منوال اونوقت یه فشار کوچیک رو پدال گازش کافیه تا 100 رو پر کنه ترمزاش هم تو رقیبا حرف نداره. کولر هم که ازش گرفتیم خیلی خوب همراهی میکرد و قدرت خنک کاری کابینش حرف نداشت. کسایی که یه ماشین صفر با شتاب و آپشن مناسب دوست دارن برن سراغ این ماشین