موضوعات داغ

هیوندای توسان فیس لیفت در راه است؛ چهره ای جذاب تر برای کراس اوور پرفروش کره ای ها

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای توسان نسل سوم از زمان عرضه خود در سال 2015 پر فروش ترین محصول هیوندای در بازار اروپا بوده است و حالا هیوندای برای تداوم این فروش اقدام به معرفی نسخه فیس لیفت شده این خودرو برای بازار انگلستان کرده است.
هیوندای توسان 2019 فیس لیفت در تیپ های مختلفی به بازار ارائه خواهد شد که قیمت آنها از 21 هزار پوند آغاز می شود که از این نظر نیز این خودرو در مقایسه با دو رقیب اصلی خود یعنی اشکودا کاروک و سئات آتیکا در وضعیت بهتری قرار دارد و افراد بیشتری می توانند نسبت به خرید هیوندای اقدام کنند.
تجهیزات استاندارد این مدل شامل رینگ های 16 اینچی، چراغ های مه شکن، راهنمای درون آینه های جانبی، چراغ های خودکار، سیستم تهویه مطبوع، رادیوی دیجیتال، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث و دوربین دید عقب هستند.

هیوندای توسان فیس لیفت

هیوندای توسان فیس لیفت

مدل بعدی تیپ SE است که از نوع تک دیفرانسیل است و به گیربکس دستی شش سرعته، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، باربند سقفی، شیشه های ایمنی، چراغ های عقب LED، آینه ی وسط الکتروکرومیک، سیستم رهیاب ماهواره ای، کروز کنترل و برف پاک کن های اتوماتیک مجهز است.
مدل بعدی که نسخه ای میانی از این خودرو محسوب می شود پریمیوم نام دارد و امکانات اضافی آن شامل رینگ های آلیاژی 18 اینچی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی، شارژر بدون سیم تلفن همراه، سیستم صوتی حرفه ای، تودوزی چرمی، صندلی های جلو برقی، گرمکن صندلی های جلو، سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار خودروی پشت سری می شود. قیمت این مدل از 25 هزار پوند آغاز می شود.

هیوندای توسان فیس لیفت

هیوندای توسان فیس لیفت

فول ترین نسخه‌ی توسان فیس لیفت هم پریمیوم SE نام دارد که این مدل دارای قیمت 29 هزار پوندی بوده و به چراغ های اصلی هوشمند از نوع LED، دوربین 360 درجه، کروز کنترل هوشمند، سقف پانوراما، درب صندوق عقب برقی، گرمکن فرمان و سردکن صندلی های جلو مجهز است.
مشتریان توسان می توانند برای خودروی خود موتور 1.6 لیتری دیزلی را سفارش دهند که یک نسخه‌ی آن 113 اسب بخار و نسخه‌ی دیگر آن 134 اسب بخار قدرت دارد.مدل 1.6 لیتری بنزینی نیز که مجهز به توربوشارژر است دیگر موتوری است که روی این خودرو قابل سفارش است.
اما یک موتور جدید هم از این نسل روی این خودرو قابل انتخاب است و آن موتور هیبریدی 48 ولتی 2 لیتری است که 182 اسب بخار قدرت دارد و به سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس 8 دنده خودکار مجهز شده استو این موتور تنها در تیپ پریمیوم و بالاتر قابل انتخاب است.
فروش هیوندای توسان فیس لیفت در بازار انگلیس از 26 جولای آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/25
لایک