موضوعات داغ

حضور ستارگان تیم پاریسن ژرمن در تبلیغات رنو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر با فوتبال اروپا آشنایی داشته باشید، حتما تیم پاریسن ژرمن را می شناسید.این باشگاه یکی از موفق ترین تیم های فوتبال در قاره اروپا بوده و در طی این سالها موفق به کسب 36 عنوان گوناگون شده است. در حال حاضر ستاره های بسیاری همچون نیمار جونیور، ادینسون کاوانی و جیانلوییجی بوفون در این تیم حضور دارند و همین مورد، موجب کشش خودروسازان به سمت این باشگاه و استفاده از ستاره های پاریسن ژرمن برای تبلیغات خودروها شده است.

رنو آلپاین

رنو آلپاین

رنو اولین خودروسازی است که هفته گذشته توافق نامه رسمی را با این باشگاه امضا کرد و این رویداد این معنی بوده که اکنون رنو، شریک رسمی پاریسن ژرمن است.جزییات مالی این توافق نامه افشا نشد، اما رنو می گوید که از ستارگان این تیم در تبلیغات جهانی خود بهره خواهد برد. همچنین حضور این ستارگان در تبلیغات به بازدید بیشتر اکانت های این خودروساز در رسانه های اجتماعی کمک شایانی خواهند کرد.

رنو آلپاین

رنو آلپاین

مدیر تجاری رنو در بیانیه ای اعلام کرد: ما بسیار خوشحالیم که نام تجاری رنو با پاریسن ژرمن، که به شناخته شدن بهتر فرانسه در جهان کمک می کند، مرتبط شده است. این همکاری فرصت های بسیاری را به ما در فرانسه و در سطح بین المللی اعطا می کند که هم به نفع مشتریان و هم به نفع شبکه فروش و خدمات خواهد بود

رنو آلپاین

رنو آلپاین

مشخص نیست که آیا بازیکنان پاریسن ژرمن از این به بعد از محصولات رنو در ترددهای روزانه خود استفاده خواهند کرد یا خیر.چرا که ستارگان دنیای فوتبال معمولا علاقه به نام های تجاری لوکس، گران قیمت و منحصر به فرد دارند. به عنوان مثال نیمار در حال حاضر مالک یک فراری 458 ایتالیا، یک مدل مزراتی، چند فولکس واگن، آئودی و پورشه است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد