موضوعات داغ

احتمال تولید آونتادور هیبریدی؛ خشمگین ترین گاو ایتالیا دوستدار محیط زیست می شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
هر روز که می گذرد احتمال تولید نسخه هیبریدی برای جایگزینی لامبورگینی Aventdor به بیشتر می شود و ظاهرا مدیران لامبورگینی نیز این موضوع را به شکل رسمی تایید کرده است.
در طی مصاحبه ای در فستیوال سرعت گودویل "استفن دومنیکالی" اعلام کرد جانشین Aventador موتوری V12 و تجهیزات الکتریکی هیبریدی خواهد داشت.او علاوه بر این بیان کرد لامبورگینی هوراکان برای نسل بعدی فرایند هیبریدی شدن را پیش رو خواهد داشت و از موتور V10 آن برای کار با موتوری الکتریکی استفاده خواهد شد.
البته ابتدا مدل هیبریدی سوپر SUV لامبورگینی یعنی Urus در پایان دهه عرضه خواهد شد و احتمال میرود در آن از مجموعه موتور 4 لیتری و V8 هیبریدی پورشه پانامرا با قدرت 671 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر استفاده شود.
نسل بعدی Aventador برای عرضه در ابتدای دهه بعدی در نظر گرفته شده است و نسل حاضر آن بی شک آخرین خودرو V12 واقعی شهر از خودروساز گاو باز ایتالیایی خواهد بود. دومینکالی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود از احتمال عرضه یک محصول چهارم در کنار سه محصول فعلی صحبت کرده است. این مدل می تواند نسخه ای از یک لامبورگینی سدان چهاردرب اسپرت باشد، اما هنوز چراغ سبز نهایی برای اجرایی شدن این پروژه صادر نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد