موضوعات داغ

تریم جدید برای شیطان آمریکایی، وقتی دوج چلنجر بدون صندلی شاگرد فروخته می شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در حال حاضر برای خرید سوپراسپرت آمریکایی معروف، دوج چلنجر، هفده تریم مختلف وجود دارد و همچنان تریم های جدید توسط دوج به این مجموعه اضافه می شوند. تریم جدید 1320 قرار است تا قدرت موتور 392HEMI را به 485 اسب بخار و گشتاور آن را به 644 نیوتون متر برساند و سیستم انتقال قدرت آن نیز هشت سرعته اتوماتیک است. حالات مختلفی برای مسابقه، رانندگی در شهر یا رانندگی در جاده نیز برای این تریم در نظر گرفته شده اند.

تریم 1320

تریم 1320

لاستیک های دوج چلنجر 1320 ساخت شرکت کره ای نکسن بوده و رینگ های بیست اینچی برای این خودرو در نظر گرفته شده اند.ترمز های خودرو از مارک برمبو بوده و این تریم تنها با یک صندلی برای راننده ارایه می شود، اما با پرداخت یک دلار بیشتر مشتری می تواند صندلی جانبی و صندلی عقب نیز در خودروی خویش داشته باشد. بر طبق گفته دوج، مدل 1320 می تواند مسافت چهارصد متر یا یک چهارم مایل را در زمان 11.7 ثانیه بپیماید و به نهایت سرعت 185 کیلومتر در ساعت دست یابد.

تریم 1320

تریم 1320

به گفته مسئول این پروژه، هدف از ساخت این کیت تمرکز بر ذات اسپرتی دوج چلنجر بوده و این خودرو مناسب کسانی است که به مسابقات درگ علاقه دارند و در عین حال مدت زمانی را در محورهای درون و برون شهری رانندگی می کنند و از سوی دیگر، این کیت نباید هزینه های نگهداری چندانی برای آن ها داشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/2
یعنی دوج هم از سایپا تقلید میکنه؟!!! :)
ولی آپشنش خیلی ارزونه