موضوعات داغ

شجاع دل؛ وقتی یک تیونر آمریکایی به سراغ توربوچارجر و لامبورگینی هوراکان می رود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
لامبورگینی هوراکان خودرویی است که می تواند نیاز های اکثر طرفداران خودروهای سوپر اسپرت را برآورده کند. با این وجود برخی افراد و تیونرها هستند که به توانایی های این خودرو اکتفا نکرده و دست به ارتقای آن می زنند. حالا یک کمپانی فعال در عرصه تیونینگ اقدام به تیونینگ و ارتقای یک لامبورگینی هوراکان زده است و توانسته است به مشخصات قابل توجهی دست پیدا کند.
خودروی مورد بحث ما یک لامبورگینی هوراکان مدل 2017 است که سپر عقب آن برای نصب کیت تقویت موتور جداسازی شده است. با توجه به موتور وسط بودن این خودرو ورودی های هوای موتور آن نیز در بخش عقبی قرار دارند و در کنار آن ها نیز خروجی های اگزوز به چشم می خورد که قرارگیری ورودی های هوا در کنار خروجی های اگزوز خود تضاد و زیبایی جالبی را ایجاد کرده است.

لامبورگینی هوراکان

لامبورگینی هوراکان

تیونر این خودرو با نام TR3 پرفورمنس شناخته می شود و خودروهای تولیدی این شرکت در 50 ایالت آمریکا مجوز تردد دارند. RT3 برای تقویت این لامبورگینی هوراکان اقدام به نصب کیت توربوشارژر و اینترکولر در این خودرو کرده است و به این ترتیب قدرت موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری این خودرو را از 602 اسب بخار به 850 اسب بخار افزایش داده است.

لامبورگینی هوراکان

لامبورگینی هوراکان

در خصوص توانایی های حرکتی نظیر شتاب و حداکثر سرعت این خودرو هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما با توجه به قدرت 850 اسب بخاری باید انتظار زیادی از این هوراکان داشت.
نبود سپر عقب سبب شده تمامی متعلقات فنی هوراکان در معرض دید قرار داشته باشند و به این ترتیب نمایی بسیار زیبا و جالب از یک موتور مدرن ایجاد شده است ضمن اینکه این کار سبب شده تا وزن خودرو نیز کاهش پیدا کند.
در ادامه پیشنهاد می کنیم گالری تصاویر این خودرو را از دست ندهید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد