موضوعات داغ

افزایش مهلت ورود خودرو به کشور

عکس مطلب اول
دنیای‌اقتصاد : در شرایطی که واردات خودرو به‌دلیل مدیریت منابع ارزی ممنوع است، با موافقت هیات دولت، مهلت ورود خودروهای ثبت‌سفارش شده به کشور از ۳ ماه به ۶ ماه افزایش یافت. چندی پیش محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد، خواستار افزایش مهلت ورود خودرو به کشور از ۳ ماه به ۶ ماه شد.
در نهایت، هیات‌وزیران در جلسه ۲۷ تیر ماه امسال، موافقت خود را با این درخواست اعلام کرد تا مهلت ورود خودرو به کشور به ۶ ماه افزایش یابد. در متن تصویب‌نامه هیات‌وزیران آمده «به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، درخصوص شرایط ترخیص خودرو‌های سواری دارای ثبت‌سفارش معتبر در زمان ورود خودرو تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.» در ادامه این تصویب‌نامه عنوان شده عبارت «تا سه ماه» (مهلت قبلی برای ورود خودرو به کشور) به «شش ماه» اصلاح می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/2
قشنگ معلومه خود شریعتمداری هم عاجز مونده از تصمیماتی که یا خودش اتخاذ کرده یا گفتن اتخاذ کنه یا دیگران اتخاذ کردن افتاده گردن ایشون، الله اعلم ! قضیه یه جوریه که انگار مثلا یه تصمیمی گرفتن حالا موندن تو عواقبش بعد میگن "حالا بزار تمدیدش کنیم ببینیم چی میشه !" یه جوری انگار منتظر یه وضعیت ایده آل اند که به صورت معجزه آسایی همه چیو درست کنه و این دوستان از زیر فشار دربیان ! و کماکان مانند گذشته عواقب تمام این تصمیمات بر دوش قشر ضعیف جامعه که مثل ستون تیرآهنی ایستادن و فشار طبقات بالا رو تحمل می کنند، تحمیل می شود !