موضوعات داغ

پورشه ماکان فیس لیفت 2019 معرفی شد؛ هنرنمایی ژرمن ها برای عرض اندام در بازار چین

عکس مطلب اول
ماکان بدون شک پرفروش ترین مدل پورشه است و از زمان معرفی آن در سال 2014 بیش از 350 هزار دستگاه از آن فروش رفته است. سال گذشته فروش ماکان سه برابر 911 بود و اکنون این خودرو یک به روز رسانی میان دوره ای را تجربه می کند که برای حفظ آمار فروش شگفت انگیز آن ضروری است. برای اینکه فورا متوجه شوید این مدل جدید فیس لیفت شده است باید به طراحی عقب آن نگاه کنید زیرا فقط تغییرات اندکی مانند چراغ های LED استاندارد در نمای جلوی آن رخ داده است.
قسمت عقب ماکان جدید جلب توجه می کند زیرا مانند کاین و پانامرا از چراغ های استاندارد LED که سرتاسر عرض خودرو را در بر گرفته اند برخوردار شده است. پورشه ماکان 2019 از رنگ جدیدی به نام آبی میامی همراه با رنگ های تازه دیگری مانند نقره ای متالیک دولمیت، خاکستری و سبز متالیک مامبا بهره مند شده است. رینگ های آلیاژی 20 و 21 اینچی با طرح جدید مکمل تغییرات در نمای خارجی خودرو هستند.
با ورود به داخل کابین اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند کنسول وسط به روز شده این خودرو است و صفحه نمایش لمسی بزرگتر برای سیستم سرگرمی در وسط داشبورد خودنمایی می کند. این صفحه نمایش از 7 اینچ به 11 اینچ ارتقا یافته است و شامل امکانات استاندارد کاربردی بیشتر مانند سیستم هوشمند کنترل فرامین صوتی و سیستم نمایش زنده اطلاعات ترافیکی است. علاوه بر این ماکان مجهز به یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند است که مالکین خودرو با استفاده از آن می توانند تجربیات آفرودی خود را ثبت کنند.

پورشه ماکان فیس لیفت مدل 2019

پورشه ماکان فیس لیفت مدل 2019


پورشه ماکان فیس لیفت مدل 2019

پورشه ماکان فیس لیفت مدل 2019

تغییر واضح دیگری که داخل کابین ماکان 2019 به چشم می خورد استفاده از غربیلک فرمان اسپرت GT است که از 911 به این خودرو منتقل شده و فضای کابین آن را اسپرت تر جلوه می دهد. برای این غربیلک فرمان مبلغ اضافی دریافت می شود و اگر پکیج اسپرت کرونو را انتخاب کنید دکمه واکنش اسپرت در این غربیلک فرمان جاسازی شده است. امکانات دیگری که همراه با ماکان فیس لیفت معرفی می شوند شیشه جلو مجهز به سیستم گرمایش و سیستم تصفیه هوای داخل کابین است.

کابین پورشه ماکان فیس لیفت مدل 2019

کابین پورشه ماکان فیس لیفت مدل 2019

مهندسین پورشه شاسی ماکان جدید را مورد اصلاحات قرار دادند تا کیفیت سواری آن بهبود یابد و اکنون این خودرو مجهز به تایرهای جدیدی است که لذت رانندگی با ماکان جدید را افزایش می دهند. هنوز درباره موتورهای ماکان 2019 چیزی اعلام نشده است ولی شایعات حاکی از آن است که تمام موتورهای این خودرو از افزایش قدرت برخوردار خواهند شد. در حال حاضر بازگشت ماکان دیزل بعید به نظر می رسد و این نسل ماکان از نسخه هایبرید نیز محروم می شود.
چین اولین کشوری است که ماکان 2019 وارد بازار آن می شود و مدتی بعد در همین سال ماکان جدید وارد بازار کشورهای دیگر نیز می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/5
فوق العادس