موضوعات داغ

راه حلی کلاسیک برای بوگاتی شیرون؛ نسخه رودستر هرگز عرضه نخواهد شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت بوگاتی قصدی برای ساختن مدل بدون سقف بوگاتی شیرون ندارن اما استفاده از سقف Sky View گزینه فوق العاده ای به نظر میرسد.
در این مدل سقف، بالای هر صندلی یک پنل شیشه ای برای دیدن آسمان کار گذاشته شده و مزیت دیگر استفاده از این سقف افزایش ارتفاع ۲.۷ سانتی متری نسبت به مدل عادی است که برای خریداران قد بلند اتفاق خوشایندی خواهد بود.
هر شیشه استفاده شده در این سقف ۶۵ سانتی متر طول و ۴۴ سانتی متر عرض دارد.
بر اساس گفته های بوگاتی از دیگر ویژگی های خوب این مدل سقف استفاده از ساختار لایه ای با ۴ لایه میانی‌ برای از بین بردن سر و صدای کابین خودرو و استفاده از شیشه های رنگی برای رفلکس کردن اشعه فروسرخ می باشد که موجب جلوگیری از گرم شدن محیط درونی خودرو می شود.
سفارش Sky View برای خریداران بوگاتی چیرون هم اکنون امکان پذیر است. همچنین شرکت بوگاتی اواخر ماه آگوست این نمونه را به هفته خودرو شهر Monterey خواهد آورد و علاقه‌ مندان میتوانند در آنجا نگاه بهتری به این مدل سقف بیاندازند.
البته Sky View تنها موردی نیست که بوگاتی قصد نمایش آن را دارد و در طی این برنامه بوگانی شیرون Divo رونمایی خواهد شد.
اگرچه این خودرو در پوسته بوگانی چیرون ظاهر می شود اما توانایی و قدرت بسیار بیشتری دارد.اگرچه بدنه خودرو اصلاح شده و با افزایش وزن و کاهش سقف سرعت خودرو به ۳۸۵ کیلومتر بر ساعت همراه بوده است اما شتاب این خودرو سریع تر شتاب ۲.۵ ثانیه ایه شیرون اعلام شده است.
در این خودرو همچنان از موتری با ۴ توربو W16 استفاده شده اما سیستم انتقال سرعت جدید، دنده دهی سریعتر را امکان پذیر کرده است.
طبق گزارش ها امکان پیش خرید Divo دیگر وجود ندارد زیرا این خودرو با تعدادی کمتر از ۱۰۰ عدد تولید میشود و تا الآن همه آنها رزرو شده اند. بوگاتی این خودرو را با قیمت نجومی ۵.۸۵ میلیون دلار برای‌ فروش گذاشته بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد