موضوعات داغ

اجرای فاز دوم طرح LEZ از ابتدای آبان ۹۷

عکس مطلب اول
به گزارش خبرگزاری مهر، سید نواب حسینی منش با اشاره به اینکه فاز نخست طرح کاهش در حال حاضر در محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد و در ساعات اعمال این طرح در حال اجراست، تصریح کرد: فاز دوم این طرح در سراسر شهر تهران هر روز هفته و به صورت ٢٤ ساعته اجرایی خواهد شد.
وی اظهارداشت: بر اساس این طرح، خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان ماه در شهر تهران و در طول ٢٤ ساعت از طریق دوربین های ثبت تخلف مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.
حسینی منش با بیان اینکه روز شمار اجرای فاز ٢ طرح کاهش مطرح شده است، گفت: ٨٦ روز دیگر این طرح به صورت سراسری اجرا می شود.
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران تصریح کرد: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون (آبان ماه سال ٩٥) بالغ بر ٤ هزار و ٤٠٠ خودروی فاقد معاینه فنی از طریق دوربین های ثبت تخلف محدوده زوج و فرد و محدوده طرح ترافیک اعمال قانون شده اند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/8
ماشا... توی دوربین گذاشتن و همه جوره ملت بدبخت و بیچاره و بی پولو جریمه کردن رتبه 1 نه تنها در دنیا بلکه در کهکشان راه شیری داریم
1397/5/9
خدا ازتون نگزره منو تو رفت و امد عید ۹۵ یک روز در میون که ماشینو سوار میشدم جهت رفتن مکانیکی جلو بندی سازی کاربراتور سازی و رفتن به مرکز معاینه فنی هجده بار جریمه کردن لازم به ذکر است ماشین پراید کاربراتوری است سند دست اول وتا حالا رنگ اورجینال کمپانی میباشد میخواستم همه موارد چک وتعمیر شود بدون اطلاع از جریمه دو دفعه هم جریمه کنید مردم میفهمند دزدای سر گردنه
1397/5/9
اون کشورهای که سختگیری میکنند امکان خرید خودروی نو رو برای مردم امکان پذیر کردن نه ما مردم بدبخت
1397/5/9
طرح دیگری از جیب مردم به کام دولت!
1397/5/10
با تشکر فراوان از زحمات مسئولان عزیز که در جهت صاف کردن مردم تلاش بی وقفه ای رو ارائه میدن•••