موضوعات داغ

وقتی تویوتا صدای مشتریان را نمی شنود؛ مدل 2019 تویوتا GT86 TRD معرفی شد

عکس مطلب اول
ظاهرا جنجال و اعتراض برای افزایش قدرت تویوتا GT86 به گوش های ناشنوای ژاپنی ها اثر نمی کند. تویوتا برای سال 2019 همچنان در قدرت و گشتاور این خودرو تغییری ایجاد نکرده است و به جای افزایش قدرت یک نسخه ویژه تولید محدود از GT86 TRD را معرفی کرده است.
نسخه ویژه تویوتا GT86 TRD مدل 2019 که تنها 1418 دستگاه از آن تولید خواهد شد از چندین مورد ارتقا برخوردار می شود که هیچ ارتباطی به افزایش قدرت موتور ندارند. اجزای فنی مختلف در این خودرو به جای افزایش قدرت، باعث بهبود هندلینگ آن شده اند. ضربه گیرهای SACHS باعث بهبود واکنش فرمان می شوند و ترمزهای برمبو با 4 پیستون در جلو و 2 پیستون در عقب قدرت ترمز این خودرو را تقویت کرده اند. نسخه ویژه GT86 TRD مجهز به تایرهای تابستانی میشلین پایلوت اسپرت 4 و رینگ های آلیاژی 18 اینچی است.
نسخه ویژه TRD با رنگ سیاه براق ارائه می شود. خطوطی با ترکیب رنگ سه گانه به سبک دهه 80 از گلگیرهای جلو شروع شده و در راستای طول خودرو تا بالای دستگیره در جلو امتداد می یابند که شبیه خطوط کناری کنسول بازی آتاری هستند. کیت بدنه TRD شامل سپر جلوی جدید، رکاب های جانبی، سپر عقب، اسپویلر و دیفیوزر است که لوله اگزوزهای TRD از جنس فولاد ضد زنگ در آن خودنمایی می کنند.
نسخه ویژه TRD داخل کابین از غربیلک فرمان جدید با تزئینات قرمز و سیاه همراه با تودوزی به رنگ قرمز متضاد برخوردار شده است. این طرح قرمز و سیاه به صندلی های مسابقه ای اسپرت این خودرو نیز سرایت کرده است. قسمت بالای صفحه پشت آمپر با Granlux که ماده ای شبیه جیر است تزئین شده است و از تودوزی به رنگ قرمز متضاد برخوردار است که در سرتاسر کابین به چشم می خورد. آرم TRD نیز روی داشبورد حک شده است. کمربندهای قرمز رنگ نمای داخل کابین را تکمیل می کنند.

تویوتا GT86 TRD

تویوتا GT86 TRD


تویوتا GT86 TRD

تویوتا GT86 TRD

با اینکه نسخه ویژه GT86 TRD از امکانات زیادی برخوردار شده است همچنان از همان موتور 4 سیلندر باکسر 2.0 لیتری استفاده می کند که در صورت انتخاب گیربکس دنده دستی 205 اسب بخار قدرت و 211 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اگر گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنید قدرت و گشتاور این موتور به ترتیب 5 اسب بخار و 7 نیوتن متر کاهش می یابد.
چراغ های جلوی LED، آینه های جانبی برقی همرنگ بدنه، لوله اگزوزهای دوقلو با سر اگزوزهای کرومی و رینگ های آلیاژی 17 اینچی امکانات استاندارد GT86 هستند. چراغ های مه شکن LED، کاور زیر بدنه برای بهبود آیرودینامیک، آینه های جانبی گرمکن دار و باله عقب به رنگ سیاه مات همراه با لبه های همرنگ بدنه امکانات اضافی تویوتا GT86 GT هستند.

کابین تویوتا GT86 TRD

کابین تویوتا GT86 TRD

تویوتا GT86، GT86 GT و نسخه ویژه TRD مدل 2019 ماه بعد وارد بازار می شوند. تویوتا در مورد قیمت GT86 و GT86 GT چیزی اعلام نکرده است که احتمالا قیمت آنها اندکی افزایش خواهد یافت. قیمت نسخه ویژه GT86 TRD از 32.420 دلار شروع می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/8
خیلی خوبه ... امیدوارم ایرتویا بیارتش
باید بیارتش . چون تولید ژاپنه . تولید آمریکا نیست که ممنوع باشه