موضوعات داغ

خطر شدید رانندگان جوان برای موتورسیکلت ها

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس تحقیقات جدید Insurethebox، یکی از شرکت های مرتبط با بیمه خودرو ها، بسیاری از رانندگان جوان متوجه خطرات حاصل از بی توجهی نسبت به موتورسیکت ها و موتور سواران نیستند. با جزئیات بیشتر میتوان اینطور گفت که تنها ۴۷.۵ درصد از رانندگان بین سنین ۱۸ تا ۲۴ قبل از باز کردن درب خودرو از عدم وجود دوچرخه یا موتورسیکلت مطمئن میشوند.
اگرچه این ارقام نگران کننده هستند اما بیشتر نگران خواهید شد زمانی که متوجه میشوید بر اساس اطلاعات دولت با آنکه موتورسواران تنها ۱ درصد از رانندگان جاده های بریتانیا هستند اما ۱۹ درصد از مرگ های جاده ای تابستان شامل حال آنها میشود.
همچنین Insurethebox زمانی که از میزان آگاهی موتور سواران از چگونگی وقوع بیشتر تصادف ها پرسید بیشتر آن ها عمل پیچیدن به راست در یک تقاطع را خطرناک میدانستند. در ادامه این پرسش میزان ناآگاهی افراد ۱۸ تا ۲۴ سال از ریسک و نقاط خطرناک ۶۹.۶ درصد محاسبه شد.
تغییر خطوط دومین عمل خطرناکی بود که ۶۴.۷ از درصد رانندگان جوان و ۶۵.۴ درصد از تمامی رانندگان آن را بیان کردند.
در نهایت بر اساس تحقیقات تنها ۱۸.۸ درصد از رانندگان تازه کار همیشه مراقب موتور سواران هستند."سیمون ریول" ،مدیر بخش امنیت جاده در Insurethebox، گفت « بر اساس این درصد ها میزان آگاهی موتور سواران از خطرات احتمالی باید افزایش یابد. ما همیشه رانندگان را برای توجه بیشتر به موتور سواران در زمان عوض کردن خطوط و پیچیدن به راست در تقاطع ها تشویق میکنیم‌. مخصوصا در ماه های فصل تابستان.»

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/14
اینو باش
تو ایران 99.5 درصد راننده ها موقع تغییر جهت نه آینه بغل رو نگاه می کنن و نه راهنما می زنن تصادف هم بشه بدون فکر می گن اون مقصره یعنی تو ایران گواهینامه یعنی فقط روندن وسیله نقلیه نه قوانین
خیلی راحت همه در رو باز می کنن بدون اینکه آینه رو نگاه کنن
اینجا ایرانه.
من خودم دوچرخه سوارم روزی نشده که از این اشتباه در شرف ضربه نباشم یه بار هم با سرعت با کتف رفتم توی گوشه در 206 که رانندش مثل ..... در رو باز کرد
بعدشم توی قانون شکنی هیچکی به راننده تاکسی نمی رسه راننده تاکسی الگوی مردم تو قانون شکنی هست
1397/5/14
اینجا ایرانه .اتفاقا پیرمرد ها بی احتیاط ترند.میزنه بهت طلبکارم هست.
اونروز ماشین صفر خشک قسطی من بدبختو باوانت زده داغون کرده, جدا از اینکه کلی کتکم زد و از کار هم افتادم, با کتک و زور کلی هم پول ازم گرفت.ایرانه اینجا داداش.