موضوعات داغ

چهره جدید برای جان سخت ژاپنی؛ تویوتا هایلوکس فیس لیفت 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا مدل جدید فیس لیفت شده ای از وانت هایلوکس را با نام SR و SR5 به بازار معرفی کرد که این مدل ها بروزرسانی هایی را در بخش های مختلف تجربه کرده اند.
طراحی مدل فیس لیفت هایلوکس بسیار شبیه به مدل هایلوکس Rogue شده است که این خودرو نیز چندی پیش به بازار استرالیا عرضه شده بود.
هایلوکس جدید همانند قبل همچنان در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل بازار عرضه خواهد شد. همچنین تویوتا اقدام به اضافه کردن برخی امکانات مدل لندکروزر تویوتا پرادو در این مدل کرده است تا به این ترتیب هایلوکس فیس لیفت بتواند قدرتمند تر از قبل در بازار رقابت کند.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

در نمای جلو شاهد جلو پنجره ای جدید هستیم و طراحی جدید سپرها نیز نمایی خشن‌تر را برای هایلوکس ایجاد کردند. اصلی‌ترین تفاوت مدل SR با مدل SR5 در رنگ جلو پنجره آنهاست به طوری که مدل SR5 دارای جلو پنجره با حاشیه کروم ای است اما جلو پنجره مدل SR هم رنگ بدنه است. همچنین رینگ های این دو مدل نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

تویوتا در قدم بعدی اقدام به اضافه کردن یک سری تجهیزات ایمنی به هایلوکس فیس لیفت کرده است و به این ترتیب ایمنی این خودرو را بهبود بخشیده است. از بین تجهیزات ایمنی جدید این خودرو باید به سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) اشاره کرد.
تویوتا در بخش فنی هایلوکس فیس لیفت تغییری را ایجاد نکرده است و این خودرو همچنان با طیفی از موتورهای بنزینی و دیزلی در بازار قابل خریداری خواهد بود. قدرتمند ترین موتور این خودرو ۴ لیتری شش سیلندر است و مدل هایی نیز به موتور چهار سیلندر ۲.۷ لیتری مجهز خواهد بود نسخه دیزلی هایلوکس نیز برای بازار اروپا و استرالیا در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد