موضوعات داغ

چگونگی تبدیل رنو ساندرو معمولی به استپ وی!

عکس مطلب اول
ساندرو در گروه خودروهای رنو، یکی از محبوب ترین خودروها در بازار ایران می باشد. به طوری که با باز شدن سایت فروش شرکت سایپا در کمترین زمان ظرفیت ثبت نام این خودرو تکمیل می شود.
رنو ساندرو اتومات در نوع ساندرو ساده و ساندرو استپ وی در بازار عرضه می شود. ساندرو استپ وی در بازار آزاد معمولاً با اختلاف قیمت حدود 10 الی 15 میلیون تومان نسبت به ساندرو معمولی خرید و فروش می شود. به زعم مشتریان این اختلاف قیمت غیرمنصفانه و ناعادلانه می باشد.
به دلیل اینکه ساندرو معمولی و استپ وی از لحاظ اتاق، موتور و گیربکس شبیه یکدیگر می باشند، تنها تفاوت این دو خودرو در قیمتشان می باشد که با هزینه ای نزدیک به یک میلیون تومان تا حد زیادی این دو خودرو شبیه هم می شوند.

تبدیل ساندرو معمولی به استپ وی

تبدیل ساندرو معمولی به استپ وی

ساندرو استپ وی به دلیل داشتن ظاهری مدرن طرفداران بیشتری در بازار دارد. ساندرو سواران با هزینه حدود یک میلیون تومان و نصب این آپشن ها می توانند از لذت ظاهری ساندرو استپ وی برخوردار شوند.
اختلاف ظاهری ساندرو استپ وی و معمولی شامل موارد زیر است:
1. فلاپ دور گلگیر
2. روف ریل
3. رکاب
4. دیفیوزر (محافظ سپر جلو)
5. دیفیوزر (محافظ سپر عقب)
6. برچسب STEPWAY روی درب خودرو
اکثر مشتریان بر این باور هستند که خرید رنو ساندرو معمولی و نصب این آپشن ها بر روی آن و تبدیل رنو ساندرو معمولی به رنو ساندرو استپ وی بسیار اقتصادی بوده و باعث صرفه جویی مبلغ 10 الی 15 میلیون تومانی می شود.
کیت کامل تبدیل ساندرو به استپ وی که حدود یک میلیون تومان هزینه دارد را می توانید از شرکت رنو پخش تهیه نمایید.

شماره کارشناسان شرکت جهت مشاوره تلفنی
33969813 - 021
33968896 - 021
رنوپخش توزیع قطعات یدکی محصولات رنو
نماینده انحصاری برند فارو در ایران این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/20
تبدیل خر به گورخر..انگار خودش چيه قیافه اش که اون یکیش چی باشه
1397/5/20
* رنو ساندرو به دلیل داشتن ظاهری مدرن طرفداران بیشتری در بازار دارد. (!؟؟)
مدرن ؟؟؟؟





ولی در کل راهنمایی خوبی بود.
1397/5/20
سایپا باید خجالت بکشه که این همه پول رو بابت مدل استپ وی می‌گیره وقتی میشه با یک میلیون تومان ساندرو رو تبدیل به استپ وی کرد! این اختلاف قیمت زیاد غیر منطقی است
1397/5/21
سایپا خجالت میکشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرف زدی الان؟
1402/3/2
قربان ابعاد استپ وي بيشتر از ساندرو هست. بنابراين با اين تغييرات ، ساندرو استپ وي نمي شه
1397/5/21
رنو ساندرو با پلاستیکه اضافه
1397/5/21
از کرامات شیخ ما این است رکه را مزه کرد و گفت شیرین است!!!
توی تست فنیشهم گفته شده بود قبل از اونهم هر آدم عاقلی میدونست اینها رو. خودشون هم اذعان دارند به اینکه 15 میلون پول اضافه میگیرن بابت چار تیکه پلاستیک. اونوقت مردم ما چه پول مفتی رو خرج ان ال نود دم بریده میکنن. اینها هم خوب شناختن مردم ما رو
1397/5/21
ننه من بهشون میگه جعبه گوجه!!!
1397/5/21
باعث تاسفه تو روز روشن دارن دزدی می کنند همه هم می دونند اما کسی ازشون نمی پرسه. شایدم به این دلیله که اینقدر دزدهای گنده تو اقتصاد داریم که کسی به این دره دزدیها توجه نمی کنه
1397/5/21
خودرو بانک از شما دیگه بعیده این مطالب غیر کارشناسی رو تایید میکنید.اگه یه سر به تست های فنی این خودرو که توسط خبرنگاران حرفه ای خارجی و ایرانی بزنید میبینید که تفاوت استپ وی فقط تو چند تا تیکه پلاستیکی نیست.سیستم تعلیق و فنربندی این خودرو کاملا متفاوت با ساندرو معمولی هست.حتی ECU استپ وی هم با ساندرو معمولی فرق داره و میزان حداکثر دور موتورش افزایش یافته و به عبارت دیگه دیرتر کات آف میکنه.واقعا از خودرو بانک توقع این مطلب با این سطح پایین نبود !!!
1397/5/24
مطلب بسیار مفیدی بود. یک مطلب هم بزارید در مورد چگونگی تبدیل تندر نود به شاسی بلند. بلاخره دیر یا زود تندر استپ وی هم میزنن و مردم 150 حاضر میشن بخرنش. سایتتون ایول داره انصافا